Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z centralnym zamkiem


wjot1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od paru dni mam problem podczas zamykania/otwierania auta z pilota.

Trzeba czasami postać i klikać pare ładnych razy aż się w końcu otworzy.

Podłączyłem VAG i pokazuje błąd :

01367 - central locking pump run time exceeded (likely leak)

Poczytałem trochę i wygląda na to, że mam walniętą pompke od centralnego.

I teraz pytanie, jeśli chciałbym ją wymienić, to czy będę musiał na nowo programować sygnał z pilota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie nie zawsze, czasem trzeba czasem nie, ale odbywa sie za posrednictwem zamka w drzwiach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wg tej instrukcji : AudiWorld Tech Articles

wychodzi na to, że potem trzeba przeprogramować kluczyki. Może da to się jakoś inaczej zrobić?

---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:36 ----------

Dzięki, a powiedzcie mi jeszcze jedno : ta pompka odpowiada tylko za centralny zamek. Czyli nawet jeśli będzie całkowicie uwalona, to w dalszym ciągu mogę otwierać/zamykać oraz aktywować alarm samym kluczykiem w drzwiach, tak?

Pytam,bo chcę się upewnić,że to ten silniczek w pompce padł. Na alledrogo sprzedają go za stówkę. Wystarczy podmienić sam silniczek, więc obejdzei się bez programowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ten silniczek to jest tzw kompresorek ;)

Kupujesz za stówkę i masz spokój na dłuuuugi czas, a kupisz pompkę używaną i Ci padnie po tygodniu :facepalm:

Podmieniając sam kompresorek, nic nie będziesz musiał na nowo programować, wszystko będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten błąd, przy otwarciu drzwi pompka pracuje bardzo długo. Wyjąłem pompkę i odłączyłem wężyki po kolei. A wylot pompki zamykałem palcem. Przy wężyku o małej średnicy bez zmian ale przy grubszym po zamknięciu go palcem pompka przestała długo pracować. Ale zamki tez nie działały. Oznacza to nieszczelność układu w drzwiach. Tylko w których? :) Wszystkie otwierają się i zamykają. Musi to być nieszczelność minimalna, ale muszę ją znaleźć bo ponoć może się spalić pompka. Poza tym nie działa otwieranie bagażnika i czuję że jest to jakoś powiązane. Nie będę rozbierać wszystkich drzwi po kolei, tylko będę ściągał gumowe harmonijki i uciskał wężyki aż to coś da. Chyba że ktoś ma inny pomysł? Aha no i nie będę na razie zmieniał pompki.

---------- Post dopisany 19-07-2013 at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2013 at 18:16 ----------

gdzieś znalazłem radę opisaną przez lukaszxxx chyba (sorki jeśli pokręciłem). Lukasz poradził wyregulować pompkę w następujący sposób. Przy dwóch wężykach jest mała klapeczka. Trzeba ją ostrożnie! (ja swoją złamałem) otworzyć przez podważenie z przesunięciem. Widzimy w środku jakby strzałkę która chodzi w dwie strony podczas otwierania/zamykania i dotyka krańcowej blaszki kontaktu. Właśnie u mnie nie dochodziła przy otwieraniu prawie o połowę drogi. Więc blaszkę podginamy i wszystko działa. Nieszczelność chrzanic bo wszystkie zamki działają. Aha no i bagażnik zaczął się otwierać. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...