hghormone 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Czy to normalne ze przy dzisiejszym mrozie -15 silnik nagrzewal mi sie prawie 40 min , jechalem w trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu80 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 No troszkę długo. Mój nagrzał się w 15 minut w trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homer 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Jak możesz to podmień sobie czujnik temperatury silnika i sprawdz wtedy jak długo się nagrzewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Jak dasz ogrzewanie na maxa i pełny nadmuch to trochę będzie to trwało, zwłaszcza przy -15. Ustaw nawiew na 3 kreski i temp 23 stopnie i wtedy porównaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 2 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 termostat sprawdz,po jak drgnie ci wskaznik temperatury z 60 sprwdz dolny waz od chlodnicy czy jest cieply.jesli jest to termos do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hghormone 0 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 A nie gorny waz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek mx 0 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 temperatura otoczenia robi swoje, silnik dłużej sie nagrzewa. a do jakiej temp Ci sie nagrzał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 a ja mam jeszcze takie pytanie, czy jezdzisz na econ czy na auto w klimie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 2 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 dolny waz bo tam masz termostat ktory otwiera duzy obieg na chlodnice gorny ma byc zawsze cieply,mi nawet przy -30 zawsze po okolo 7-10km lapie 90 i trzyma az zgasze silnik nie moze byc inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się