simpleboy Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Witam moze ktos mi tu pomoze miałem problem z turbo (tak ja twierdziłem) szarpało przerywało oddałem do mechanika, wymienił termostat bo według niego to było przyczyna szarpania na kompie pokazywało bład tego czujnika na termostacie wiec wymieniłem na nowy, mechanik przy wymianie rozrzadu odpiał wtyczke wlasnie od tego zaworu podcisnienia i szarpanie ustało. Czy ten zawór mozna tak po prostu odpiac od instalacji i nic sie nie bedzie działo, bo według mnie on po cos jest
krzysiekml Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 zawór ciśnienia doładowania n75 steruje ciśnieniem doładowania i jest bez wątpienia potrzebny teraz autko nie szarpie ale i nie jedzie tak jak powinno.
simpleboy Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 czy ten zawór jezeli jest odpiety to ma wpływ na zywotnosc turbiny?
VTG Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 w 1.8T jest WASTEGATE i musi być N75, kiedyś miałem uszkodzony w AWT w passacie i szedł jak rakieta ale przy 3200obrotów przeładowywał i otwierał się DV. Zawór jest podciśnieniowy i elektromagnes miesza ciśnienia. W 1.8T wastegate będzie cały czas zamknięty i turbina będzie coraz więcej ładowała w perspektywie czasu nie jest to zdrowe dla turbosprężarki tam jest KKK03. Chyba że masz nieszczelny wastegate a to w sumie też częste to może Ci nie przeładowywać.
simpleboy Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 a jezeli podłącze kompa to pokaze ze ten n75 jest walniety podłaczalismy i nic nie pokazuje(albo to nie to albo ten mechanik ma jakis lewy vag) bo wastegate to tez zawór ale w turbinie? powiem Ci ze jak jezdze na odłaczonym zaworze to nie ma tego per...olniecia jedzie normalnie ale łba nie urywa powiem ze jak go podłacze to szarpie ale ma lepsze przyspieszenie. Co to jest DV o ktorym piszesz bo nie mam pojecia i jak moge sprawdzic nie wyjmujac turbiny jaka ona ma moc doładowanie bo to sie mierzy w barach
Tomi86 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 miałem problem z mocą w moim audi a4 1.9 tdi mechanik wymienił zawór podcisnienia i lata jak szalony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się