Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zmiana zawiaszenia na twardsze - proszę o rady


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,postanowilem wymienic zawias na bilsteina b6 ew. mysle o jakims delitatnym obnizeniu,w zwiazku z tym mam pytanie - jakie sprezyny najlepiej sprawdzaja sie w A4?zeby bylo w miare sztywno ale nie za nisko(nie mam zamiaru robic w zime za plug na warszawskich drogach) w poprzednim aucie bylo wiecej stresu o krawezniki i spiacych niz samej frajdy z jazdy na zakretach, czy zwykle czy progresywne-bo nie kazde sprawdzaja sie w kazdym aucie o jakiej firmy najlepiej sprawdzaja sie w a4,prosilbym o odpowiedzi uzytkownikow.dzieki i pozdrawiam

Opublikowano

Ja jestem na etapie powracania do seryjnej zawiechy tyle że w B5. Powiem Ci tylko tyle obniżona nawet mało i twarda fura to nie jest wynalazek na nasze polskie drogi i tak jak sam napisałeś jazda takim samochodem to nie przyjemność a stres i jazda slalomem żeby w jakąś dziure nie wpaść. Także zastanów się jeszcze raz i dobrze czy warto psuć orginalne zawieszenie które właśnie jest kompromisem pomiedzy komfortem jazdy i pewnością trzymania w zakrętach. Ale zrobisz jak uważasz POZDRO

Opublikowano

dzieki za rade,na b6 juz jezdzilem i baaardzo mi sie podobalo,zreszta zona tez mi piszczy ze chce twardsze ,tylko nad sprezynami sie bardzo mocno zastanawiam dlatego prosze o opinie.pozdrawiam

Opublikowano

Ja mam ori fabrycznie obnizone zawieszenie -20 albo -30mm ( nie jestem pewien)

Jedyny plus tego to taki ze ladnie aua wyglada tak nisko posadzone ale na tym plusy sie koncza.

Szybko nie jezdze wiec nie potrzebuje super trzymania w zakretach.Po rownej nawieszchni dobrze sie jezdzi ale jak tylko zaczną sie male nierownosci i wyboje to zaczyna sie nie przyjemna jazda :disgust: wczesniej jezdzilem francuzem z rewelacyjnym zawieszeniem czyt.miekkim a teraz wprost na odwrot dlatego nie polecam na polskie drogi.

Opublikowano

Ja jestem na etapie powracania do seryjnej zawiechy tyle że w B5. Powiem Ci tylko tyle obniżona nawet mało i twarda fura to nie jest wynalazek na nasze polskie drogi i tak jak sam napisałeś jazda takim samochodem to nie przyjemność a stres i jazda slalomem żeby w jakąś dziure nie wpaść. Także zastanów się jeszcze raz i dobrze czy warto psuć orginalne zawieszenie które właśnie jest kompromisem pomiedzy komfortem jazdy i pewnością trzymania w zakrętach. Ale zrobisz jak uważasz POZDRO

moge tylko zapytac z ciekawosci z czego wracasz do serii?

Opublikowano

Polecam zmieniaj :good: .Najlepiej na orginał :) tylko trudno dostać :) A co do innych poszukaj na forum,koledzy dużo już pisali o tym :)

Opublikowano

szukalem troche ale w sumie nic konkretnego nie udalo mi sie znalezc.ale dzieki za rade

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_sprezyny_sline-t31859.0.html

Ja bym poszukał orginału.Mam takie i jestem bardzo zadowolony/nie tylko ja/a co do sprężyn na pewno firmowe allegro np.ebay :)[br]Dopisany: 02 Lipiec 2008, 22:14 _________________________________________________lub zestaw koni np.regulowany.

jak coś mam do sprzedania komplet do przodu od S-line orginał

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_sprezyny_sline-t31859.0.html

Ja bym poszukał orginału.Mam takie i jestem bardzo zadowolony/nie tylko ja/a co do sprężyn na pewno firmowe allegro np.ebay :)[br]Dopisany: 02 Lipiec 2008, 22:14 _________________________________________________lub zestaw koni np.regulowany.

jak coś mam do sprzedania komplet do przodu od S-line orginał

dostales moje pw?,cos nie chce mi pojsc,jakies problemy z laczem

Opublikowano

W poprzednim aucie Peugeot306 2.0 miałem założone twarde amortyzatory bilstein'a, zakrętu brał jak marzenie (żona nie była z tego zadowolona :polew:) ale jak przychodziło mi się zmierzyć z nierównościami to już nie było tak przyjemnie, po za tym elementy gumowe zawieszenia, znacznie szybciej się zużywały. Plusem był też fakt, można je było w 100% regenerować (wymiana wkładów "Zerkpol Warszawa") co było tańsze niż zakup nowych. Po za tym na twardym zawieszeniu lepiej "czułem" auto. Po zakupie :a4fan::quattro: jak narazie chyba pozostanę przy seryjnym zawieszeniu.

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_sprezyny_sline-t31859.0.html

Ja bym poszukał orginału.Mam takie i jestem bardzo zadowolony/nie tylko ja/a co do sprężyn na pewno firmowe allegro np.ebay :)[br]Dopisany: 02 Lipiec 2008, 22:14 _________________________________________________lub zestaw koni np.regulowany.

jak coś mam do sprzedania komplet do przodu od S-line orginał

dzieki kolego za rade,rozeznalem sie troche w temacie po twojej sugestii i wlasnie jestem na etapie szukania w dobrej cenie koni, wiec jak tylko znajde dobra oferte biore sie za wymiane,dzieki i pozdrawiam

Opublikowano

kolego nie porownuj francuza do naszych audi ja mam B5 obnizona super wyglada super sie jezdzi tylko jak dziury sie zaczynaja juz nie jest eksstra:( i uwazac na glebokie dziury i na krawezniki i jak jezdzisz w 5 tez mocno trzeba uwazac na progi zwalniajace

Opublikowano

kolego nie porownuj francuza do naszych audi...

kolego z mojej wypowiedzi raczej nie wynika abym porównywał auta tylko pisałem o wrażeniach z jazdy na twardszych amortyzatorach. Myślę, że amortyzator o takich samych paramertach założony do AUDI czy Peugeot'a będzie zachowywał się podobnie :tongue4:

Opublikowano

amortyzator tak ale auto nie:P porownujesz tak jakby malucha z mercedesem:] chodzi mi o wielkosc

hmm... Porównanie dość drastyczne no ale niech Ci będzie :tongue4: :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...