Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem po odpaleniu


marzec39

Rekomendowane odpowiedzi

mam taki problem po odpaleniu samochodu chodzi 10s i gasnie i takich prób 5, za 5 razem chodzi nie dodawałem nogą gazu na biegu jałowym, ten problem mam od dziś, dzis rano było tak samo samochód postał do 19 i znowu zapali zgaśnie, a wczoraj po odpaleniu zapaliła mi się kontrolka na fisie od oleju auto zgasło, sprawdziłem ole,j wszystko ok a dziś po zapaleniu gaśnie podłączałem komputer nie ma zadnych błedów.

Co może być przyczyną?

---------- Post dopisany 17-03-2013 at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany 16-03-2013 at 19:20 ----------

panowie podłączyłem przed chwilą komputer wyskoczyło mi że nieprawidłowy kluczyk usunełem błąd niby nie powrócił po kilku próbach odpalenia zobaczymy jutro rano o ile w tym tkwił problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli wyskoczył błąd kluczyka to imo szwankuje, w b5 był problem z nie łączącą cewka indukcyjna w b6 nigdy nie spotkałem sie z takim problemem, jesli problem sie ponowi poruszaj plastikowa obwodką wokół stacyjki jesli pomoze to bedziesz musiał dobrac sie do stacyjki i poprawić zimne luty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie pali zobaczymy w przyszłośći widziałem jak to wygląda b5 miałem okazje zobaczyć u szwagra wymieniałem mu kostke od stacyjki w b6 jeszcze nie miałem okazji.

---------- Post dopisany 19-03-2013 at 08:38 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2013 at 17:26 ----------

rozkraczyło mi się audi słychać dudnienie z filtra bardzo głośne a na większych obrotach zawory klekocze chciałem zapytać co to może być szklanki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ten problem od srodka własnie z nim walcze :facepalm:http://a4-klub.pl/1-9-194/b6-avf-dziwne-odbijanie-filtrze-powietrza-226479/index9.html Większości przypadków pomaga wymiana szklanek i wałka, ale pare osob tez pisało ze po tej wymianie nie ma poprawy :wallbash: Zwał pokrywe zaworów i naciskaj na szklanki śrubokrętem tak aby ich nie porysowac, krzywka musi nie naciskac na szklanke, jesli bedzie sprężynować tzn ze jest do wymiany. Odrazu porób dokładne foty wałka tzn. krzywek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewien problem, od grudnia zauważyłem, że w moim tedeju, sa czasem dziwne "zdarzenie" po tym jak mi się wytrąciła przy tych mrozach parafina z paliwa. (sytuacja była przy tych pierwszych mocnych mrozach w grudniu, zcholowałem go do ciepłego warsztatu na noc, wymieniłem rano filtr paliwa na nowy i od tego czasu dolewam do paliwa skyda). A teraz opis tego co się dzieje.

Po każdym spadku temperatury poniżej -5 jest tak że auto odpala bez większych pproblemów, ale silnik pracuje dość nie równo, i jakby sę momentami krztusił, ale wystarczy wrzucic go na 1200 obrotów na 5-10sekund i jest spoko, czasem jest czuć ze troche zakopcił w tym czasie , a czasem nie. Moze być to akurat zbieg okoliczności i któraś ze świec żarowych po prostu padła??

proszę o pomoc/ lub ewentualne porady, w piatek postaram sie to nagrać telefonem by rozjaśnić sytuację ( autko stoi pod chmurą cały czas)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prowizoryczne sprawdzenie swiec jest bardzo proste, wez kawałek kabelka ok 1m. jeden koniec kabla zamocuj do + akumulatora a drugim dotykaj do łępków swiec. Jesli iskrzy i to bardzo to znaczy ze jest ok jesli iskrzy ledwo co to znaczy ze jest na wykończeniu jesli nie iskrzy to jest padniętan. Duzo ludzi twierdzi ze ten sposób o niczym nie świadczy ale z doświadczenia wiem ze działa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag nic nie pokazał, już sprawdzałem (zero błędów bardziej zaawansowany w vagu nie jestem, by wchodzić w moduły i sprawdzać ich parametry), świece postaram się sprawdzić jak tylko wrócę do siebie. Zakładam ze to może być problem ze żwiecą/świecami bo zeszłej zimy poniżej -15*C trzeba było trochę się nakręcić by odpalił.

dzięki za opis jak sprawdzić świece :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na ciepłym śilniku po postoju około 2 godzin zapala normalnie? czy tez jest mu opornie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 2 h ciepły pali normalnie, jest ten obiaw tylko po dłuższym postoju gdy jest mocno zimny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trzeba sprawdzic synchronizacje rozrządu mialem podobnie cięzko zapalał i rzucało silnikiem po korekcie rozrzadu było wszystko dobrze sprawdzałeś imobilajzer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

synchro rowniez sprawdza sie bardzo prosto odpalasz vaga, 1-Engine nastepnie 08-Meas. Blocks nastepnie grupa 04 i w ostatniej rubryce po prawej bedziesz miał podany kat (jesli jest +-3 to jest ok ale powinno byc 0 choc nie jest to reguła )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o dzięki za info jak tylko uruchomię vag.com na systemie 64 bitowym to sprawdzę na dniach, ale mógł się sam z siebie rozrząd przestawić? bo rok temu w zime tego nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli pasek jest juz stary to kąt mogł sie lekko zmienic, co do vaga na 64 bit to bedziesz miał duzo kombinowania, ja nie potrafiłem tego przeskoczyc i kupiłem drugiego laptopa z XP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli pasek jest juz stary to kąt mogł sie lekko zmienic, co do vaga na 64 bit to bedziesz miał duzo kombinowania, ja nie potrafiłem tego przeskoczyc i kupiłem drugiego laptopa z XP

rozrzad wymieniałem 1,5 roku temu jak kupiłem autko ( tak pro forma)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne w twoim samochodzie niema nic poważnego trzeba dobrze poszukać podczas zapalania zapala normalne nie szarpie silnikem jakbyś mógł lepiej opisać jak pracuje śilnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak moze nie byc cos powaznego skoro silnik nie pali, zacznij od sprawdzenia paliwa wymien filtr, skoro nie ma błędów to problem nie leży po stronie elektryki tylko masz problem mechaniczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukaszooo silnik pali, bez problemu, filt juz dawno wymieniłem, po tym jak mi sie parafina wytąciła, teraz jest tylko fakt, ze jak jest zimny to trochę nie równo pracuje ale jak na 1200 na 5-10 sekund zaopdam jest ok już cały czas. zaraz idę go odpalić / przepalić to nagram ten filmik jak wyglada sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takich przypadłościach najczesćiej powodem jest zapowietrzanie sie pompek czyli zużyte uszczelnienia PD, ale rownie dobrze moga byc słabe hydroregulatory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok tu jest ten filmik, na początku szukałem dobrego ujęcia bo miałem skręconą kierownice a chciałem by było widać zegary stad drugi raz przekręcałem stacyjkę na zewnątrz było -7,5. nie wiem czy to będzie słychać bo nie bardzo widać po obrotomierzu, ja mam subwoofer to słyszę jak 3-5 razy przerwało zanim drugi raz nie wcisnąłem gazu. Ostatni raz auto było odpalane we wtorek ciągle pod chmurką, i zalodzone i ośnieżone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...