subciohubcio 0 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Witam. Posiadam 4 opony 235/45/17" z czego 2 zdarte prawie do zera ;p szukałem 2 sztuki takich samych ale natrafiłem w fajnej cenie 235/40/17" i moje pytanie jest takie, czy mogę założyć np na przodzie 2x 235/45 a na tył te 235/40 ? dobrze to będzie wyglądało? zawiecha się nie zj**ie od takiej kombinacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaqr 0 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Jeśli nie masz quattro to nic sie nie powinno stać, a tą różnice miedzy przodem a tyłem cieżko bedzie dostrzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subciohubcio 0 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 ok, dzięki ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKASZ1989 0 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 jak już to załóż te wyższe na tył 235/45 a te niższe na przód 235/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 A co z ABS-em ? Nie będzie wariował ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy 1 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 abs raczej szaleje jak jest różnica w prędkości obwodowej kół tej samej osi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subciohubcio 0 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Sprzedały się te oponki jak ciepłe bułki ;p ale znalazłem też w fajnej cenie 235/45 także jeszcze lepiej dla mnie. Dzięki wszystkim za odpowiedzi i Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon441992 0 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 też myśle że różnica jest bardzo mała i nie będzie widać ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Audi ma system ABS I ESP więc niewielka różnica w oponach przy większej prędkości może spowodować wywalaniem błędów. Niestety nie praktykowałem tego, to tylko teoria. W motocyklu też mam ABS i przy zużytym tylnym amortyzatorze na bardzo kiepskich drogach na Ukrainie podczas jazdy zaświecał się ten ABS. Tylne kółko odrywało się od "asfaltu" i jego prędkość obrotowa nie zgadzała się z przednim stąd komp informował o błędzie. Więc teoretycznie różne profile opon w aucie może przyczynić się do informacji na liczniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baddy 0 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Audi ma system ABS I ESP więc niewielka różnica w oponach przy większej prędkości może spowodować wywalaniem błędów.Niestety nie praktykowałem tego, to tylko teoria. W motocyklu też mam ABS i przy zużytym tylnym amortyzatorze na bardzo kiepskich drogach na Ukrainie podczas jazdy zaświecał się ten ABS. Tylne kółko odrywało się od "asfaltu" i jego prędkość obrotowa nie zgadzała się z przednim stąd komp informował o błędzie. Więc teoretycznie różne profile opon w aucie może przyczynić się do informacji na liczniku. dokładnie tak się dzieje, miałem zimowe 185/55/15 przod i 195/65/15 tył i po przekroczeniu około 110 km/h błąd ABSu i się wyłączał do ponownego zapalenia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się