Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzesie podczas jazdy


sedi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kilka razy podczas jazdy zdarzyło mi się że "trzęsło" samochodem. Czy ktoś się orientuje czego to może być wina? Czy to może skrzynia? Prędkość miałem ok. 70-100km/h.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może masz którąś oponę zjechaną albo jakieś jajo Ci na niej wyskoczyło.

to było jednorazowe trzęsienie samochodem czy zawsze w takim przedziale prędkości trzęsie Ci samochodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wtryski,dwumas,opony,felgi.Trzęsie cały czas za każdym razem czy tylko raz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zaczyna trząść to jak to gorzej przyśpiesza?

Może wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jedziesz ze stałą prędkością np. 50km/h to nie falują obroty? Skrzynia płynnie działa i nie szarpie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedewszystkim sprawdz bledy silnika i skrzyni

Potem mozesz sprawdzic grupy 10 i 11 w skrzyni i napisac co Ci pokazalo( na rozgrzanym oleju w skrzyni plus minus 70 stopni) i grupe 65

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli faluja obroty to co to moze oznaczac?

To, że skrzynia jest spie... :decayed: Jak jedziesz 0-80km/h to obroty stoją równo 1450 i nie mają prawa się zmieniać ;) tak z grubsza, bo od 80 w górę obroty rosną z prędkością

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ----------

ok,jutro podłącze, sprawdze i zapiszę to co pokazało i wkleję. grupa 10 i 11 to pompowtryski?

010 adaptacja sprzęgła do jazdy w przód

011 adaptacja sprzęgła do jazdy w tył

Wartości z pierwszych bloków by się przydały :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli faluja obroty to co to moze oznaczac?

To, że skrzynia jest spie... :decayed: Jak jedziesz 0-80km/h to obroty stoją równo 1450 i nie mają prawa się zmieniać ;) tak z grubsza, bo od 80 w górę obroty rosną z prędkością

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ----------

ok,jutro podłącze, sprawdze i zapiszę to co pokazało i wkleję. grupa 10 i 11 to pompowtryski?

010 adaptacja sprzęgła do jazdy w przód

011 adaptacja sprzęgła do jazdy w tył

Wartości z pierwszych bloków by się przydały :wink:

dzięki,ale to wchodzę do skrzyni i tam 010 i 011 sprawdzam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tia, ale to szarpnięcie/drganie jest jednorazowe i tylko przy tej 70-80kmh? Czy bardziej w okolicach 80kmh?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiecie mi jedno jak obroty rosną tak od 1200 jadę sobie 50 na godzinę i dusze do 2000 obrotów to szybkość się nie zmienia ,dopiero potem ma kopa , sprzęgło się ślizga ? mowa o multitroniku. I co to sa te falowanie obrotów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty nie falują, auto jedzie płynnie. Na postoju też trzęsie...

---------- Post dopisany 28-03-2013 at 16:44 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2013 at 22:33 ----------

Coś mi się wydaje że popmpo jakiś przydusza jednak ale na komputerze w grupie bodajże 12 w silniku korekcje są od -0.7 do 0.8....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...