kamilk281 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Witam. Prośba o ocenę EGR-u. Porównywałem dzisiejsze logi z logami, które zrobiłem pół roku temu i wydaje mi się, że nie działa mi EGR. Sory za te logi ale nie mogłem ich wkleić poprzec vagloga. Nie wiem czy coś robić czy nie bo auto normalnie jeździ nic się nie dzieje. ---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 17:38 ---------- [/color]Przesłałem jeszce raz bo tamte za małe obrazki. Te robiłem pół roku temu: A te dzisiaj: Sorry jeszcze raz za te logi ale inaczej nie mogę wkleić(vaglog mi nie działa).
Tobike Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 W pierwszych logach EGR pracował w miarę ale wysterowanie zaworu EGR było dziwne. W drugich logach Silnik chodzi na samym powietrzu więc albo jest zaślepiony albo nieszczelność w podciśnieniu i zawór EGR też działa jakoś dziwnie. Nie oddawałeś auta do mechanika może? Zawór do czyszczenia i wężyki podciśnienia do sprawdzenia jeśli nie jest zaślepiony EGR oczywiście. A tak przy okazji żeby poprawnie zrobić loga 003 trzeba po paru sekundach cisnąć gaz delikatnie, podczas logowania.
kamilk281 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 Nic przy aucie nie było robione. Wymieniałem rozrząd z kolegą. Regulowałem aby kąt synchronizacji wałków rozrządu ale to nie ma nic wspólnego z EGR-em. Jutro sprawdzę te wężyki od podciśnienia bo mi też nie dają spokoju (może któryś spadł albo kiepsko był założony). Wiem o tym delikatnym przegazowaniu bo już kilka razy logi robiłem dla siebie i dla kumpli . Umówiłem się już z kumplem na czyszczenie EGR-u tylko jedno mnie zastanawia, że pół roku temu robiłem logi i się EGR wysterowywał a teraz jest do bani. Nie chcę też za bardzo grzebać bo auto dobrze idzie, nic się nie dzieje, spalanie w normie. Ale wiem, że te logi nie są OK i wolałbym doprowadzić to do porządku. Mam pytanie czy z takim EGR-em jak będę jeździł to nie zaszkodzę silnikowi. Trochę mnie to martwi i nie daje spokoju. Napisz dlaczego w pierwszych logach wysterowanie było dziwne? Co z nimi nie tak? Pozdrawiam
Tobike Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Wysterowanie zaworu w 4 kolumnie powinno być 0% przy wyłączonym i 100% przy włączonym EGR w 003 Basic Setings. Teraz śmigasz na samym powietrzu więc to nie zaszkodzi silnikowi tylko środowisko troszkę podtruwa Włącz 003 Basic Setings i obserwuj czy się przestawia EGR lub gdzie syczy powietrze.
kamilk281 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Tak zrobię jak piszesz. Jutro coś tam podziałam i dam znać o postępach . ---------- Post dopisany 25-03-2013 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2013 at 20:16 ---------- Dzisiaj jeszcze podpiąłem Vaga ale to samo. Sprawdziłem węże podciśnienia i wydaje się wszystko w porządku. Zdejmowałem te węże, które są zaznaczone na tych dwóch obrazkach i żadnej reakcji ze strony samochodu nie było. Wskazania na vagu tez się nie zmieniały. Dmuchałem też w ten wąż na żółto zaznaczony i da się wdmuchnąć powietrze w niego. Może ktoś pomoże od czego mam zacząć. EGR wyczyszczę jak tylko mrozy trochę ustąpią. A co z tym zaworkiem od sterowania EGR-u jak go sprawdzić?
Tobike Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Te przewody podciśnienia z oplotem to powinieneś na śmieci wypieprzyć za przeproszeniem. Wymień na nowe bez oplotu albo silikonowe wzmacniane wtedy powiesz że są sprawne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się