Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dawka paliwa po wymianie dwóch uszczelek nastawnika


Okruchos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wymieniałem dziś dwie uszczelki, pod dekielkiem i pod nastawnikiem.

Przed wymiana dawka była 3.0 mg, po wymianie udało mi sie zejść do 4,8-5,0 pukając w nastawnik.

Mam pytanie: na ile można doregulować dawke VAGiem a ile przesuwając nastawnik pukając,

czy majać 4,8 moge vagien doregulowac do 3,0 - 3,2 czy tylko metada "pukania"?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie: na ile można doregulować dawke VAGiem a ile przesuwając nastawnik pukając,

czy majać 4,8 moge vagien doregulowac do 3,0 - 3,2 czy tylko metada "pukania"?????

Vag- iem to tylko raczej kosmetyka w ustawieniu dawki

"pukając " w nastawnik możesz regulować dawkę od najmniejszej do maksa ,raczej ustaw dawkę na nastawniku bo tyle ile Ty chcesz zwiększyć sobie dawkę Vag-iem to Ci sie nie uda

Rozgrzej silnik -podepnij Vag- po puść cztery śrubki nastawnika na zapalonym silniku i stuknij lekko w kierunku grodzi i kontroluj na Vagu...jak osiągniesz odpowiednią dawkę to dociągnij śrubki i po sprawia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie: na ile można doregulować dawke VAGiem a ile przesuwając nastawnik pukając,

czy majać 4,8 moge vagien doregulowac do 3,0 - 3,2 czy tylko metada "pukania"?????

Vag- iem to tylko raczej kosmetyka w ustawieniu dawki

"pukając " w nastawnik możesz regulować dawkę od najmniejszej do maksa ,raczej ustaw dawkę na nastawniku bo tyle ile Ty chcesz zwiększyć sobie dawkę Vag-iem to Ci sie nie uda

Rozgrzej silnik -podepnij Vag- po puść cztery śrubki nastawnika na zapalonym silniku i stuknij lekko w kierunku grodzi i kontroluj na Vagu...jak osiągniesz odpowiednią dawkę to dociągnij śrubki i po sprawia :wink:

No wlasnie a moj znajmy mowil zeby lepiej nie luzowac srubek i nie stukac w nastawnik na wlaczonym silniku,

moga byc jakies konsekwencje tego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie: na ile można doregulować dawke VAGiem a ile przesuwając nastawnik pukając,

czy majać 4,8 moge vagien doregulowac do 3,0 - 3,2 czy tylko metada "pukania"?????

Vag- iem to tylko raczej kosmetyka w ustawieniu dawki

"pukając " w nastawnik możesz regulować dawkę od najmniejszej do maksa ,raczej ustaw dawkę na nastawniku bo tyle ile Ty chcesz zwiększyć sobie dawkę Vag-iem to Ci sie nie uda

Rozgrzej silnik -podepnij Vag- po puść cztery śrubki nastawnika na zapalonym silniku i stuknij lekko w kierunku grodzi i kontroluj na Vagu...jak osiągniesz odpowiednią dawkę to dociągnij śrubki i po sprawia :wink:

No wlasnie a moj znajmy mowil zeby lepiej nie luzowac srubek i nie stukac w nastawnik na wlaczonym silniku,

moga byc jakies konsekwencje tego???

Przecież nie popuszczasz na tyle by Ci latał nastawnik tylko delikatnie luzujesz ...a nastawnik dalej jest przykręcony tylko lekko..a stukając przestawiasz -przesuwasz go parę setek mm ...i oto właśnie chodzi ....Jak tak ustawiam i chyba nie tylko ja i zawsze jest Ok i żadnych ubocznych skutków tego zabiegu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej nie luzować ani nie pukać w nastawnik przy zapalonym silniku. Prawidłowa procedura to sprawdzić dawkę VAGiem, zgasić silnik, poluzować nastawnik, lekko przesunąć, skręcić, ponownie odpalenie i kontrola vagiem. Po 2-3 próbach ma się już wyłapane, o ile należy przesuwać, żeby uzyskać zamierzony efekt. Kwestia 15-20 minut i mamy ustawioną dawkę jaką chcemy, bez alpejskich kombinacji z luzowaniem nastawnika podczas pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej nie luzować ani nie pukać w nastawnik przy zapalonym silniku. Prawidłowa procedura to sprawdzić dawkę VAGiem, zgasić silnik, poluzować nastawnik, lekko przesunąć, skręcić, ponownie odpalenie i kontrola vagiem. Po 2-3 próbach ma się już wyłapane, o ile należy przesuwać, żeby uzyskać zamierzony efekt. Kwestia 15-20 minut i mamy ustawioną dawkę jaką chcemy, bez alpejskich kombinacji z luzowaniem nastawnika podczas pracy silnika.

No i jak widać są i przeciwnicy takiego ustawiania ......

Więc decyzja należy do Ciebie ...Ja mam już to wypróbowane i tak robię :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie...zgasic auto, korekta, komp, zapłon...i tak do skutku:D Z tego co pamiętam mam dawkę 2.8mg...dymu z tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale utrudniacie sobie życie. Wystarczy poluzować śrubki o 1/4 - 1/3 obrotu. Drewienko, młoteczek i można ustawiać z precyzją chirurga.

Jestem ciekaw, kto zasugeruje, by kąt wtrysku też na zgaszonym ustawiać:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw, kto zasugeruje, by kąt wtrysku też na zgaszonym ustawiać:wink:

Myślę że odpalanie silnika na poluzowanej pompie to nie jest dobry pomysł dla kogoś kto nie ma precyzji w dokręcaniu śrub i nigdy tego wcześniej nie robił. Potem taki delikwent poluzuje całkiem śruby na pompie i odpali silnik.

---------- Post dopisany at 12:14 ---------- Poprzedni post napisany at 12:11 ----------

po co meczyć rozrusznik tyle razy po puknieciu.maskara

ach ci mechanicy...

Mi ustawienie dawki zajęło 5 odpaleń silnika, więc to nie jest męczenie rozrusznika - bez przesady. Jeżdżąc po mieście też co chwilę odpalasz i gasisz - jakoś nic rozrusznikowi to nie szkodzi. No chyba że ktoś ma silnik który wymaga 10-sekundowego kręcenia przed odpaleniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec skoro sporo osób robilo to na odpalonym to i ja tak zrobie.

Oczywiscie luzujac sruby delikatnie (1/3 lub 1.4 obrotu), latwiej bedzie majac na oku kompa dawke ustawic, dzieki za rady :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a ja mam pytanko troszke z innej beczki ale też w temacie. Mianowicie jaka powinna byc prawidłowa dawka paliwa w audi a4 przy silniku 1.9 tdi 90km silnik 1z. Autko mi trochę dużo pali i może bym go dawką doregulował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...