Skocz do zawartości
IGNOROWANY

turbo regeneracja


ryba85

Rekomendowane odpowiedzi

kurcze juz sie przewiozłem na regeneracji.oddałem moja turbine a oni mi dali podobno zregenerowana.a pewnie była tylko wyczyszczona.i to ona własnie puszcza olej.firma TURBO-MOT jak dobrze pamietam z Mielca.a to nie sa tanie rzeczy.:kwasny:

z regeneracjami tak bywa, często regenerują na chińskich częściach i potem tak wychodzi, a z tym puszczaniem oleju to chyba silnik musi już być troche padło jak tak bardzo odma rzuca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze ciekawe pomysły sie nasuwaja.tylko ze to nie rozwiaze problemu do konca bo olej dalej bedzie znikał z silnika.cz wogóle wymiana odmy cos tu pomoze?skad bierze sie olej w odmie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór na odmie już nie daje rady i tyle.

Ale teraz dodaj sobie śladowe ilości oleju z odmy tak jak w każdym przeważnie tdi i padnięte uszczelki w turbo ii masz odpowiedz:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po swietach biore sie za czyszczenie odmy.a jezeli to nie pomoze to separator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czyściłem odmę i za wiele to nie dało , troche brudu wypłyneło ale dalej olej idzie w dolot , u mnie jest załżone turbo od AWX i po programie pewnie więcej dmucha co za tym idzie więcej powietrza zasysa z filtra i z odmy , najlepszym wyjściem jest OCT i od czasu do czasu sprawdzać stan oleju i ewentualnie dolewka . Tam aż tak dużo tego oleju nie idzie ale mgiełka olejowa robi swoje . Czytałem o tym na różnych forach passat , golf , ford , volvo i wychodzi że we wszystkich silnikach dizla jest ten sam problem , dobrze jest żeby wyjście z OCT puścić dalej w dolot , bo jak puścisz pod mache to będzie śmierdzieć olejem w kabinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem musi byc waz podpiety do turbiny bo to ona zasysa powietrze z komory silnika.jezeli puscimy waz pod auto to nie bedzie to wszystko prawidłowo działac.a prubował ktos wymienic odme?przeciez odma to jest własnie ten separator który powinien wyłapac olej i odprowadzic zpowrotem do silnika przez pokrywe.po to jest zamontowany w pokrywie.(przynajmniej mi sie tak wydaje):wink:

wypowiadali sie na jakims forum ze jak puscili waz pod auto to olej nie kapał wogóle.bo nie bedzie kapał bo ani jego ani powietrza nic nie zasysa z komory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt jak puści sie wąż pod auto to raczej nie będzie kapać , albo będzie kapać delikatnie . lepiej wpiąć wąż od OCT z powrotem w turbo , po świętach może sie za to wezme

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OCT to chyba najlepsze rozwiązanie te separatory pneumatyczne raczej się nie sprawdzą tam musi być wysokie ciśnienie inaczej będzie nie szczelny...

dobrym pomysłem było by zaślepić Tip i założyć filterek na odmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pierw wyczyszcze odme.jak nie pomoze to zrobie prowizorke czy to zda egzamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak robisz OCT to zrób to jak należy - w zamkniętym układzie...

Tylko zrób co najmniej 5 tyś żeby to podziałało,gdzieś czytałem ze tyle mniej więcej potrzeba czasu na wyłapanie oleju.

Ja zrobiłem na OCT około 1 tyś i już widziałem efekt.Tylko zdjąłem go bo po świętach mam przegląd:wink:

Jak nie wiesz co i jak z OCT to pytaj.

Dodam że zawór na odmie wymieniłem,i autko miało seryjny separator,mimo to dalej było lekko tego oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie,jeszcze trochę jest tego ale w sumie ja nie miałem takiego strasznie zawalonego.

Tak jak pisałem daj sobie 5 tyś i powinno byc ok.Tylko nie puszczaj weża pod auto,zrób to w zamkniętym obiegu.

Po świętach zamontuje to prześle Ci parę fotek :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko w zamknietym obwodzie.bo puszczenie weza pod auto nic nie daje.ok czekam na foty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OCT to chyba najlepsze rozwiązanie te separatory pneumatyczne raczej się nie sprawdzą tam musi być wysokie ciśnienie inaczej będzie nie szczelny...

dobrym pomysłem było by zaślepić Tip i założyć filterek na odmę

Kolego jak może być nie szczelny skoro szklanka filtra jest zamknięta i masz tylko 2 wyjścia gdzie podpinasz wejście i wyjście , jedynym problemem może być zaworek którym spuszczamy nadmiar kondensatu czy on będzie trzymał , jutro pogadam ze znajomkiem od pneumatyki , jak ktoś ma już jakieś zdjęcia to dajcie , przyda sie dla potomnych bo chyba nie ma takiego wątku na tym forum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie o ten zaworek chodzi on zamyka się dopiero przy wyższym ciśnieniu kiedy ciśnienie jest słabe wtedy zaworek upustowy jest nieszczelny... to znaczy tak ja mam w warsztacie przy takim separatorze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może być problem , jutro będe coś wiedział , ciekawe czy w szklance z automatycznym spustem kondensatu też tak jest . jutro zobacze co mam na sklepie i w jakich cenach i dopiero będe modził , może taniej wyjdzie kupić ori OCT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały układ dolotowy wyczyszczony,odma wyczyszczona.i zrobiona prowizorka separatora z butelki.:grin:teraz pojezdzic i zobaczymy jakie beda efekty.:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze lepiej nie.bo to jest naprawde mega prowizorka.po prostu waz odturbiny wchodzi do butelki plastikowej a z drugiej strony butelki wychodzi waz do odmy.w butelce weze sa na mijanke.:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...