Skocz do zawartości

wydra

Pasjonat
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wydra

Osiągnięcia wydra

0

Reputacja

  1. a nie myślałeś żeby założyć dół np z AWXa ? nie był by mocniejszy ? słyszałem że taki zabieg da radę zrobić w silnikach poprzecznych np ASV -> ASZ nie wiem jak w przypadku silników wzdłużnych
  2. wydra

    Zatarta turbina i silnik?

    jak panewka jest tylko przebarwiona to będzie jeszcze chodzić długie kilometry, gorzej jak ma jakieś rysy zmień turbo i jeździj, całkiem oleju nie brakło to raczej nic się nie stało
  3. sachs sprzęgło do AFNa ma ten sam nr co 130KM - AWX LUK robi 2 różne dwumasy do afn i awx sprzęgła i łożyska nie musisz zmieniać, będzie pasowało to co masz
  4. turbo AWX, ma trochę większy "przepływ" dzięki czemu wytwarza mniej ciepła niż małe AFN moje AFN przy 1.2 bara i temp na dworze 25-30 po kilku mocnijeszych depnięciach objawiało się spadkiem mocy i batorym z tułu, nie wiem ile było w dolocie
  5. wydra

    Turbo

    niewielki luz poprzeczny jest zawsze, nawet w nowym turbo wzdłużnego nie powinno być wogóle, wiadomo im mniejszy tym lepszy
  6. moment jak i moc jak najbardziej realna np takie a6 turbo gtb20 chłodzone wodą, wtryski 260, pompa 11 złożona na nowych gratach, mapsensor 051c, kolektor dolotowy awx, wałek z sdi. http://www.a6klub.pl/a6-quattro-afb-afn-vt52491.htm i wykres: Darmowy hosting zdjęć - a6_110_2.jpg 216/434 w afn sprzęgło w takim jednomasie więcej nei zniesie ale koło zniesie
  7. w dqs 3/obr - 170km/h, mała różnica a łatwiej o dqs np z a6 2.5
  8. w samochodach z poprzecznym silnikiem jak np wlasnie sharan czy golf jest naprawde lepiej, we wzdłużnych jest większa różnica,
  9. daj znać od kogo kupisz i czy wszystko OK ostatnio na allegro mnogo 216tek
  10. jak by był VIN tego audi to mógł bym pomóc
  11. też jestem zdania ze na tuningu sie nie oszczędza, jednak rozmawiamy tu o wozach które często są warte 7-10tysi nie kazdy ma ochote w nie tyle inwestowac dwumas napewno jakiś czas wytrzyma 200KM jeżdząc z głową, ale jednomas bardziej idiotoodporny nie zważając na kwestie finansowe, napewno lepiej, wygodniej jeździć na dwumasie ale ciągle utrzymuje że na sztywnym tragedii nie ma
  12. dokładnie, pierwsze roczniki passata/a4 AHU nie miała dwumasy. Można sprawdzić w etce
  13. do koła z 1z, można założyć sprzęgło z a4 ahu z pierwszych roczników, gdzie nie było jeszcze dwumasu, słyszałem ze docisk ma mocniejszy
  14. to z aukcji to pewnie używane koło i sprzęgło firmy SRL czyli made in china sprzedawane przez hurtownie POLCAR lepiej znaleźć koło z audi 80 tdi 1z lub z 2.0 benzyna - 100-150zł max i kupić sprzęgło np sachsa za 500-600, pewnym jest ze 360-380NM trzyma bez problemu, myślę że AWX wiele więcej nie wytrzyma, jak chesz/planujesz więcej to jest jeszcze opcja dwumasu 240mm z AVF/BRD z samego podnoszenia dawki mocy wiele nie przybędzie chodziło mi o to że po programie czy przy robieniu programu nie ma strachu że dwumasa zacznie się tłuc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...