-
Postów
71 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wydra
Osiągnięcia wydra
0
Reputacja
-
a nie myślałeś żeby założyć dół np z AWXa ? nie był by mocniejszy ? słyszałem że taki zabieg da radę zrobić w silnikach poprzecznych np ASV -> ASZ nie wiem jak w przypadku silników wzdłużnych
-
jak panewka jest tylko przebarwiona to będzie jeszcze chodzić długie kilometry, gorzej jak ma jakieś rysy zmień turbo i jeździj, całkiem oleju nie brakło to raczej nic się nie stało
-
sachs sprzęgło do AFNa ma ten sam nr co 130KM - AWX LUK robi 2 różne dwumasy do afn i awx sprzęgła i łożyska nie musisz zmieniać, będzie pasowało to co masz
-
jaki intercooler ? zwiekszona moc , stary nie wydala .
wydra odpowiedział(a) na mysior1991 temat w Audi
turbo AWX, ma trochę większy "przepływ" dzięki czemu wytwarza mniej ciepła niż małe AFN moje AFN przy 1.2 bara i temp na dworze 25-30 po kilku mocnijeszych depnięciach objawiało się spadkiem mocy i batorym z tułu, nie wiem ile było w dolocie -
niewielki luz poprzeczny jest zawsze, nawet w nowym turbo wzdłużnego nie powinno być wogóle, wiadomo im mniejszy tym lepszy
-
moment jak i moc jak najbardziej realna np takie a6 turbo gtb20 chłodzone wodą, wtryski 260, pompa 11 złożona na nowych gratach, mapsensor 051c, kolektor dolotowy awx, wałek z sdi. http://www.a6klub.pl/a6-quattro-afb-afn-vt52491.htm i wykres: Darmowy hosting zdjęć - a6_110_2.jpg 216/434 w afn sprzęgło w takim jednomasie więcej nei zniesie ale koło zniesie
-
w dqs 3/obr - 170km/h, mała różnica a łatwiej o dqs np z a6 2.5
-
w samochodach z poprzecznym silnikiem jak np wlasnie sharan czy golf jest naprawde lepiej, we wzdłużnych jest większa różnica,
-
daj znać od kogo kupisz i czy wszystko OK ostatnio na allegro mnogo 216tek
-
jak by był VIN tego audi to mógł bym pomóc
-
pewnie jakieś dsg
-
też jestem zdania ze na tuningu sie nie oszczędza, jednak rozmawiamy tu o wozach które często są warte 7-10tysi nie kazdy ma ochote w nie tyle inwestowac dwumas napewno jakiś czas wytrzyma 200KM jeżdząc z głową, ale jednomas bardziej idiotoodporny nie zważając na kwestie finansowe, napewno lepiej, wygodniej jeździć na dwumasie ale ciągle utrzymuje że na sztywnym tragedii nie ma
-
dokładnie, pierwsze roczniki passata/a4 AHU nie miała dwumasy. Można sprawdzić w etce
-
do koła z 1z, można założyć sprzęgło z a4 ahu z pierwszych roczników, gdzie nie było jeszcze dwumasu, słyszałem ze docisk ma mocniejszy
-
to z aukcji to pewnie używane koło i sprzęgło firmy SRL czyli made in china sprzedawane przez hurtownie POLCAR lepiej znaleźć koło z audi 80 tdi 1z lub z 2.0 benzyna - 100-150zł max i kupić sprzęgło np sachsa za 500-600, pewnym jest ze 360-380NM trzyma bez problemu, myślę że AWX wiele więcej nie wytrzyma, jak chesz/planujesz więcej to jest jeszcze opcja dwumasu 240mm z AVF/BRD z samego podnoszenia dawki mocy wiele nie przybędzie chodziło mi o to że po programie czy przy robieniu programu nie ma strachu że dwumasa zacznie się tłuc