Tommy Gun Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam, zwracam się do was z prośbą o poradę. Otóż w naszej A6 2.5 tdi zmienialiśmy silnik. Pierwotnie siedział tam AFB z 1998r. gdzie rura kolektorowa pozbawiona była przepustnicy. Nowy silnik to AFB z 2002r. gdzie rura kolektorowa posiadała już przepustnicę. Słyszałem że "ta" przepustnica odpowiada za łagodniejsze gaszenie silnika. Chciałbym ją spróbować podłączyć tylko pytanie czy jest to możliwe. Z przepustnicy wychodzi "cycek" na podciśnienie - czy jest on sterowany przez zaworek n18 ?? W naszym aucie zaworki n75 i n18 są koło siebie, przy filtrze paliwa. Niedawno u kolegi w silniku AKN widziałem, że jeden zaworek był w okolicach zbiorniczka płynu do wspomagania i wychodził z niego wężyk do przepustnicy. Czy zmierzam dobrym tropem z tym działaniem czy nie będzie to takie proste ? Bardzo dziękuję za ewentualne porady i wskazówki.
przemek4net Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 w 2002r AFB nie byly juz montowane (w sensie w auta nowe sprzedawane w salonach). To o czym mowisz to pewnie tzw klapa gaszaca a nie przepustnica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się