Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rura kolektorowa z przepustnicą zamiana


Tommy Gun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zwracam się do was z prośbą o poradę.

Otóż w naszej A6 2.5 tdi zmienialiśmy silnik. Pierwotnie siedział tam AFB z 1998r. gdzie rura kolektorowa pozbawiona była przepustnicy.

Nowy silnik to AFB z 2002r. gdzie rura kolektorowa posiadała już przepustnicę.

Słyszałem że "ta" przepustnica odpowiada za łagodniejsze gaszenie silnika. Chciałbym ją spróbować podłączyć tylko pytanie czy jest to możliwe.

Z przepustnicy wychodzi "cycek" na podciśnienie - czy jest on sterowany przez zaworek n18 ?? W naszym aucie zaworki n75 i n18 są koło siebie, przy filtrze paliwa. Niedawno u kolegi w silniku AKN widziałem, że jeden zaworek był w okolicach zbiorniczka płynu do wspomagania i wychodził z niego wężyk do przepustnicy.

Czy zmierzam dobrym tropem z tym działaniem czy nie będzie to takie proste ?

Bardzo dziękuję za ewentualne porady i wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2002r AFB nie byly juz montowane (w sensie w auta nowe sprzedawane w salonach). To o czym mowisz to pewnie tzw klapa gaszaca a nie przepustnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...