Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wlacza i wylacza przekaznik


Hans47

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko czy to normalne zima zabardzo nie moglem wlaczyc klimy ale dzis stal w sloncu i na termometrze pokazala plus 7.5 mam ustawiona na auto i klima sama sie wlaczyla tylko jest maly problem wlacza i wylacza sprezarke slychac jak cyka przekaznik i zmienia sie obciazenie na silniku bledow nie ma wentylator chodzi czy to normalne? nie mialem tak wczesniej ale to moja pierwsza zima z a4 i nie wiem czy czasem jakis czuunik podaje ze temp jest za niska i tak jak by nie mogl sie zdecydowac czy chlodzic czy nie. Jakies porady doswiadczenia ?

---------- Post dopisany at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:47 ----------

Przegladalem wszystkie kanaly na climatroniku na kanale 26 swiruja dane raz pokazuje 25.5 naprzemian z 12 13 itd gdzie szukac winnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w B5 tez jest ale w B6 jest dodatkowa elektryczna nagrzewnica i to tak wyglada jak by ona byla zalaczana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na to jakby za mało czynnika było w klimie i czujnik cisnienia w ukladzie klimatyzacji Ci ja odlaczał. W B5 nie ma czegos takiego jak dodatkowa nagrzewnica:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie powinno byc tak ze wtedy panel miga i jakis blad nie powinien wyskoczyc ? Slyszalem tez o czyms takim ze jak jest za duze cisnienie to tez tak moze sie dziac ale zastanawia mnie ta wartosc na kanale 26 dlaczego skacze czy moze ktos sprawdzic u siebie w aucie czy tez mu tak wariuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej podlaczyc manometry po stonie wysokiego i nieskiego cisnienia i juz wszystko bedziesz wiedzial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na cos trafilem na stronie niemieckiej nie moge tego dokladnie przetlumaczyc ale to chyba jest rozwiazanie mojego problemu

Hallo,

habe die Ursache gefunden! Es war das Signal vom Kombiinstrument (ETC Motortemperatur Warnleuchte). Die Anzeige im entsprechenden Kanal 26 sprang immer hin und her.

Habe erstmal die Leitung vom Stecker am Klimabedienteil runtergenommen bis ich das ganze nocheinmal geprüft habe.

Auf jeden Fall läuft der Kompressor jetzt unterbrechungsfrei.

Danke für die Antworten

Mario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tlumaczenui w google

Hello,

znalazłem przyczynę! To był sygnał z tablicy rozdzielczej (silnik ETC temperatury lampka kontrolna).Wyświetlacz w odpowiednim kanale 26 wyskoczył iz powrotem.

Muszą najpierw kabel od złącza na panelu sterowania klimatyzacji wykonane aż mam wszystkie ponownie sprawdzane.

W każdym przypadku, sprężarka jest uruchomiona bez przerwy.

Dzięki za odpowiedzi

Mario

a co to znaczy to nie mam pojęcia:)

Kanał 26 odpowiada

26 Analogowa/cyfrowa wartosc, swiatla ostrzegania temperatury chlodzenia silnika ECT

wiec myślę że nie jest związany z nieuruchamiającą się klimatyzacją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem na forum passata gosc wymienil wszystko co sie tylko dalo nawet kompresor a na sam koniec okazalo sie ze mial padniety licznik i on zaklucal prace klimy. Licznik wysylal bledne dane do panelu climy ze niby blyn za goracy (kontrolka ostrzegawcza o przegrzaniu plynu chlodniczego) a panel odlaczal kompresor i tez bylo cyk wl cyk wyl tylko ze jego kontrolka migala a umnie tego nie ma. Ale na kanale 26 wacha sie powinno byc stale 255 kolega sprawdzal u siebie i ma stale 255. Zanim zaczne pruc uklad klimy sprawdze czujnik temp ecu czujnik zbiornika przewod z pinu 26 zegarow moze gdzies podrodze do panelu skaleczylem jak montowalem radio albo grzane fotele.

---------- Post dopisany 19-04-2013 at 14:29 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2013 at 22:40 ----------

znalazlem przyczyne usterki wine ponosza zegary gdy je odepne wartosc przestaje szalec pokazuje 255 stale czyli prawidlowo. Teraz czy ktos mi powie ktory kabel w liczniku odpowiada za zapalanie kontrolki plynu ew ktory kabel jest powiazany z klima i do czego sluzy pin a/c kompresor na zoltej wtyczce.

---------- Post dopisany at 14:29 ---------- Poprzedni post napisany at 14:29 ----------

znalazlem przyczyne usterki wine ponosza zegary gdy je odepne wartosc przestaje szalec pokazuje 255 stale czyli prawidlowo. Teraz czy ktos mi powie ktory kabel w liczniku odpowiada za zapalanie kontrolki plynu ew ktory kabel jest powiazany z klima i do czego sluzy pin a/c kompresor na zoltej wtyczce.

---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 14:29 ----------

Temat zamkniety winny pin 4 na zoltej kostce odciety przestalo rozlaczac klima dziala. PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...