Tomek 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Borykam się z autem objawy to duże spalanie i brak mocy bład daje się skasować lecz po czasie powraca 17511 Logi 002 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 118 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 020 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 031 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 032 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 033 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Coś więcej bedzie potrzeba to zrobie i wkleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Pompowałeś układ? bo turbo strasznie długo wstaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Pompowałeś układ? bo turbo strasznie długo wstaje. Co masz na myśli pompowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 sprawdzenie szczelnosci układu turbo cisnieniowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Nie.Opisz jak to zrobić to zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 tu masz linka do instrukcji jak to zrobic . tylko na tym filmiku zapomnieli zrobic jednej warzenej rzeczy ,musisz wyjac równierz DV z tipa i zaslepic kruciec po nim w tipie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Pomyśle nad tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Wszystko szczelne nie widać żadnych pęknięć,przetarć.A może DV-ka? Nikt nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 a może sam sobie pomozesz co ? gdybaniem nic nie osiągniesz, zabierz sie teraz za DV-kę a potem za N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dzisiaj u znajomego zmieniłem z jego auta DV i przepływkę,sonde przed katem i jest poprawa lecz jeszcze nie to.Logi które udało mi się zrobić póki komp mi siadł 115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 118 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 002 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 020 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 031 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Drugiej takiej okazji nie będę miał na podmiankę przepływki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Przepływka mierzy teraz idealnie, ale turbo dalej słabo wstaje i sonda też widzi ubogą mieszankę, myśle że może być katalizator zapchany lub wydech, a sprawdzałeś ciśnieniowo ten dolot od filtra powietrza? nie ma gdzieś dziury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Założyłmem jeszcze inną przepływkę i jest lepiej,jutro zrobię logi.Co jeszcze może powodować że turbo późno wstaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 DV, N75, WG, dziura w dolocie, zapachany kat itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Kat czysty,ładny.Ostatnie logi z podmienioną DV,układ raczej szczelny i chyba sprawdzę ciśnieniowo.Jak sprawdzić N75 gdzieś czytałem że można ściągnąć wężyk który idzie do gruszki i wtedy turbo ładuje do oporu(ale nie wiem czy tak można),WG to jest ten zawór w turbinie od strony ciepłej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się