Mike_D Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Wczoraj w trasie wyszło że mam cud techniki z 2000 roku; pakiet aerodynamiczny otwierający samoczynnie spoileroklapę Z tego co widzę popularna przypadłość B5 - słychać dźwięk jak przy naciśnięciu na którąś z klamek tylnej klapy, w losowych odstępach czasu - raz na 15 minut, albo co chwila przez pół minuty - i klapa otwarta. Na różnych forach pisze się że czasami rozwiązaniem jest przeczyszczenie styków - niestety nie znalazłem nigdzie informacji o które styki może chodzić. Ktoś wie może? Podejrzewam że może chodzić o styki w przyciskach otwierających - jeśli tak, to musze pewnie odkręcić białe ustrojstwo ze zdjęcia?
Hatek Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 kolego miałem podobny problem i winny był rygiel od tylnej klapy wyciagnij go odepnij kostkę i tam masz dwa piny znając życie to będziesz miał w tej kostce mokro. Zamek klapy tył rygiel Audi A4 B5 (3129242045) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Po\dro:hi:
Mike_D Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Dzięki za podpowiedź Łukasz - niestety raczej pudlo. Odpiąłem kostkę od rygla i zastosowałem kontakt spray na styki ale nie pomogło (w sumie to wszyskie styki które się dało popsikałem)- co więcej, nawet jak odpiąłem wtyczkę od rygla to mogłem środkowym przyciskiem scyzoryka zasymulować problem. Dodam że od kilku dni w Poznaniu jest sucho. Udało mi się też zaobserwować że klapa otwiera się za każdym razem, gdy odpalę silnik (po sekundzie) - sam zapłon nie powoduje problemu; Osłony przewodów biegnących do klapy wyglądają dobrze - co prawda nie rozcinałem ich żeby przyjrzeć się każdemu przewodowi z osobna... Spróbuję jeszcze dzisiaj zczytać błedy vagiem; póki co ktoś ma może jeszcze jakąś sugestię?
flex78 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Miałem identyczny objaw jak ty. Też z tym walczyłem na różne sposoby. Oprócz tego jak załączałem i wyłączałem lampkę podsufitki to zamek bagażnika sam się otwierał. Powiem, że nie wiem jak, ale problem zniknął po kilkukrotnym skasowaniu błędów zamka i monitorowania wnętrza. Podłącz VAG-a Dzięki za podpowiedź Łukasz - niestety raczej pudlo. Odpiąłem kostkę od rygla i zastosowałem kontakt spray na styki ale nie pomogło (w sumie to wszyskie styki które się dało popsikałem)- co więcej, nawet jak odpiąłem wtyczkę od rygla to mogłem środkowym przyciskiem scyzoryka zasymulować problem. Dodam że od kilku dni w Poznaniu jest sucho.http://s18.postimg.org/htdoow9h1/IMAG0626.jpg Udało mi się też zaobserwować że klapa otwiera się za każdym razem, gdy odpalę silnik (po sekundzie) - sam zapłon nie powoduje problemu; Osłony przewodów biegnących do klapy wyglądają dobrze - co prawda nie rozcinałem ich żeby przyjrzeć się każdemu przewodowi z osobna... Spróbuję jeszcze dzisiaj zczytać błedy vagiem; póki co ktoś ma może jeszcze jakąś sugestię?
Hatek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 nic nie szkodzi ze masz sucho w poznaniu. Sprawdz styki(chodzi mi o te dwa bolce co wystają w ryglu) w ryglu delikatnie śrubokrętem sprawdź czy się ruszają(jeżeli się ruszją to są podgnite) i czy nie masz wilgotno w tej kostce i wejściu w ryglu. Druga sprawa kostka która wpinasz w wejście w ryglu może być zaśnieżała. To na 100% jest to. Ps. jestem po kilku piwach wiec jak coś zamieszałem to sory
Mike_D Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 flex - podłaczyłem vaga, niestety (stety?) żadnych błedów nie było. hatek - powalczę jeszcze; będę musiał wykręcić cały rygiel żeby obejrzeć styki - tak jak jest zamontowany nie idzie nawet dobrze zdjęcia zrobić . Jest jakiś myk na zdjęcie ruchomego cięgna z rygla?
kudalty66 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 to nie jest wina zamka tylko pstryczka do otwierania przy rejestracji,. jeden z nich ma zwarcie i sam otwiera,. ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 22:51 ---------- u mnie pomagało tylko fizyczne zamkniecie klapy kluczykiem,., na zdjęciu widać wtyczki do pstryczków do otwierania, wyjmij je, założe sie że jeden jest biały, zasyfiony, sparciały od strony wtyczki,.
Mike_D Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Robert, walczyłem chwilę z tymi małymi wtyczkami ale nie udało mi się ich wyjąć a nie chciałem ciągnąc za mocno i ich połamać - są tam przy nich jakieś zatrzaski czy po prostu brute force zastosować?
kudalty66 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 odkręć dokładkę wokół zamka, potem wyjmujesz pstryczki, jezeli dobrze pamietam, zobacz co jest pod wtyczkami czy tam nie ma pleśni, u mnie były zjedzone wtyki, w jednym prawym, odłaczyłem go używam tylko lewego,.
Mike_D Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Trafiles kolego Gniazdo, wtyczka i przewody wyglądają idealnie, ale po odłaczeniu lewej klamki problem zniknął. Profilaktycznie spryskałem kontaktem ale wtedy zaczął naprawdę świrować, otwierać się i zamykać bez przerwy - póki co odłączyłem. Idzie jakoś wyjąć samą klamkę - tą do której należy gniazdo ze zdjęcia? Nie widzę tam żadnych zatrzasków ani śrub, ani od środka ani od zewnątrz - może to ona się zrąbała?
kudalty66 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 ta lisyewkę na rejestracją odkręć razem z wkładką do zamka, wtedy będzie dostęp,. ja mam sprawny jeden, czasu nie było na szukać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się