Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana paska wielorowkowego i płynu wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jako ze zmagam sie z pewnymi dziwnymi objawami ukladu kierowniczego które opisywałem tutaj

http://a4-klub.pl/uklad-kierowniczy-97/przeskoki-kierownicy-263841/

i z tym ze od kupna auta tj ok 60 k km nie wymieniany był plyn wspomagania a pasek wyglada na zuzyty moje pytanie brzmi

na ponizszym schemacie z lewej u góry jest przedstawiony uklad jaki ja mam w aucie

zestaw_rolek.jpg

E to napinacz rolki i patrzac na niego w aucie widze to

WP_000131_2_Kopia.jpg

i z tego co widze napinacz sie poluznia/zdejmuje manipulujac tymi 3 srubami pokazanymi w czerwonym kole?? czy jeszcze inaczej?

moze mi ktos wytlumaczyc jak sie do tego zabrac

no i podac instrukcje krok po kroku jak jak zmienic płyn w ukladzie razem z przeplukaniem, na forum znalazlem wiele instrukcji jak to zrobic ale wiele jest tez opisanych problemów z zapowietrzaniem ukladu i mimo prób odpowietrzania podanymi sposobami wiele konczy sie nie powodzeniem a nie chcialbym zajechac pompy

pzdr

---------- Post dopisany at 17:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ----------

dobra oblukalem instrukcje w ksiazce

instrukcja_paska.jpg

czyli jak zwolnie naciag teoretycznie ten koleczek nie jest potrzebny bo on tylko przytrzymuje napinacz w pozycji nienapietej jak go nie wloze to pozniej normalnie bede mógl go sobie napiac przy zakladaniu nowego paska??

---------- Post dopisany at 17:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:04 ----------

a i czy obejdzie sie bez zrzucania przodu??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...