bediks Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Witam, jako ze zmagam sie z pewnymi dziwnymi objawami ukladu kierowniczego które opisywałem tutaj http://a4-klub.pl/uklad-kierowniczy-97/przeskoki-kierownicy-263841/ i z tym ze od kupna auta tj ok 60 k km nie wymieniany był plyn wspomagania a pasek wyglada na zuzyty moje pytanie brzmi na ponizszym schemacie z lewej u góry jest przedstawiony uklad jaki ja mam w aucie E to napinacz rolki i patrzac na niego w aucie widze to i z tego co widze napinacz sie poluznia/zdejmuje manipulujac tymi 3 srubami pokazanymi w czerwonym kole?? czy jeszcze inaczej? moze mi ktos wytlumaczyc jak sie do tego zabrac no i podac instrukcje krok po kroku jak jak zmienic płyn w ukladzie razem z przeplukaniem, na forum znalazlem wiele instrukcji jak to zrobic ale wiele jest tez opisanych problemów z zapowietrzaniem ukladu i mimo prób odpowietrzania podanymi sposobami wiele konczy sie nie powodzeniem a nie chcialbym zajechac pompy pzdr ---------- Post dopisany at 17:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ---------- dobra oblukalem instrukcje w ksiazce czyli jak zwolnie naciag teoretycznie ten koleczek nie jest potrzebny bo on tylko przytrzymuje napinacz w pozycji nienapietej jak go nie wloze to pozniej normalnie bede mógl go sobie napiac przy zakladaniu nowego paska?? ---------- Post dopisany at 17:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:04 ---------- a i czy obejdzie sie bez zrzucania przodu??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się