barton66 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Witam, Mam problem ostatnio zaczął mi zamulać na gazie na benzyn wszystko hula[auto: S4 b5 biturbo program na ok 300km] . Instalacja landi renzo omegas 2 x reduktor Ig1 + 6 wtrysków med białych. Autko zamula między 3 a 4,5 tys później dostaje kopa. Podłączyliśmy u gazownika pod kompa robiliśmy auto mapowanie, manualne korekty i d*pa albo zaczynał przerywać albo jeszcze bardziej się dławił i strzelał marchewą... z wtrysków się nie leje ciśnienie na reduktorze nie spada. Instalka założona 2 lata temu przelatane ok 20-30 tyś zmieniane ostatnio filty fazy lotnej i ciekłej. Jakieś pomysły? P.S. Świece wymienione na jeden stopień zimniejsze od RS 4 przelot jakieś 6 tyś oraz cewki beru przelatane 2 tyś...
Magicbattle Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 zmien gazownika moze inny to ogarnie. co wychodzi na mapach przy 3 tys?
barton66 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 gazownika zmieniałem, nic nie dało w tym zakresie pokazywało że pomimo mega dużej ilości gazu nie podawała wystarczającej ilości gaziny. Zrobiłem inny patent... odłączyłem aku ( twardy reset kompa ), przedmuchłem przepływkę i jakby trochę pomogło.
mateogda Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Na jakim doładowaniu jeździsz? Wysłane z telefonu...
DurzoBlint Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ja mam podobny problem z ta różnica, ze u mnie sie dławi jak mocno dodaje gazu. Jak próbuje szybko i energicznie przyspieszyć na gazie to sie dusi i rwie natomiast na benzynie jest wszystko ok i idzie jak burza. Jeden mechanik powiedział, ze może byc to związane ze świecami ale na nowych jest to samo. Może ktoś już miał taka sytuacje i może sie podzielić jak to zniwelować?
barton66 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 1.1-1.2 a czemu ma to jakieś znaczenie? wcześniej wszystko śmigało elegancko 30 tyś zrobione bezproblemowo... trochę zwlekałem z wymianą filtrów ale i te nie były zasyfione zbyt mocno.
mateogda Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Czy gazownik sprawdzał ciśnienie gazu w czasie jazdy, czy tylko na postoju, może jeden z reduktorów zaniemógł...
barton66 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Jeździliśmy ponad 100 km pałowania na autostradzie
D4V3 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Mam to samo na instalacji BRC i silniku 2.7 Bit w A6, niedlugo jade na okresowy przeglad i może z moim gazownikiem coś poradzimy. Jak coś będę wiedział dam znać
DurzoBlint Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 W piątek byłem u innego gazownika i powiedział ze jest dziwna sytuacja ze po podpieciu pod kompa, instalacja sie łączy ale nie da sie jej wyregulowac i oni nie maja jakichś specjalnych kluczy czy kodów czy innego ustrojstwa zeby wogole moc ja wyregulowac. Brc podobno chce chorendalnych pieniędzy za dostęp do możliwości regulowania instalacji. Czy może mi ktoś pomoc i wskazać serwis na którym sprawdza i zrobią mi to od ręki. Cena nie gra roli po prostu musze to miec zrobione. W brc w Warszawie terminy za miesiąc, więc odpada.
D4V3 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Gdzie tankujecie gaz? Zauważyłem że jak jeżdże na Lotosowskim problem wystepuje często, na BP od niedawna mniej lub wcale. Ostatnie tankowanie znowu na LOTOS i znowu jest problem - nie miałem wyboru. Teraz mam zamiar znowu zatankować na BP i zobaczy jak będzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się