Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 AFN] falowania mocy


Gość Lolek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od niedawna jestem wlascicielem Audi A4 quatro 1.9 TDI 130km, 97 rok.

Zauwazylem, ze turbina nie daje tej samej mocy przez caly czas.

Wyglada to mniej wiecej tak, ze silnik dostaje wyczowalny zysk mocy po przekroczeniu okolo 2000 obr, pozniej przyrost jest rowny i pozniej przy wyzszych obrotach jest znowu lekko wyczowalny wiekszy przyplyw mocy.

Czy jest to normalne w tego typu silnikach, a jak nie to jaki problem wystepuje?

edit by bratpit: Panie LOLEK najpierw przystoi sie przywitać w dziale NEWBIE zanim sie coś napisze do czasu powitań kłódeczka

temat odblokowalem i poprawilem zgodnie z regulaminem ... prosze sie z nim zapoznac.... spanky ;-)

Opublikowano

po pierwsze pisze sie quattro :!:

po drugie nie było silnika 130 Km w 1997 roku ,pewnie masz box'a badz chipa... nastepnym razem informuj,nie kazdy musi wiedziec ... ;-)

a teraz wracajac do tematu ....

nie mam kryształowej kuli i ciezko cos wywróżyc ....

przczyn moze byc wiele :

-przepływomierz

-sterowanie turbo (N75)

-zapieczone kierownice

-wtryski

-stary filtr powietrza

-potencjometr pedału gazu

-kiepski program badz dziadowski box .....

i cholera wie jeszcze jakie ....

podepnij Vag'a zrób pełna diagnoze (uprzedzam pytanie "jak :?: " ... było wielokrotnie na forum-poszukaj ) .. to pomoze skierowac w odpowiednie miejsce rece które lecza :twisted: .....

Opublikowano

Jak kolega wyzej bez VAG-a ani róż. :twisted:

Moze N75 sie przycina i powoduje takie jajka, lub cos co zwiazane z regulacja cisnienia.

Przeplywka podobno tez moze cos takiego powodowac.

Nic tylko VAG-owac. :mrgreen:

Opublikowano

Na razie dziekuje za wskazowki i sorry za pomylki. Tak mam box'a.

Jestem swiezy w tych tematach. Kiedys jezdzilem tylko benzynowymi.

Jak porobie wszystkie diagnozy itd to sie odezwe, bo na 100 bede probowal je zrobic w wlasnym zakresie- lubie takie zabawy.

LOLEK

Opublikowano

Jak na razie to można powróżyć z fusów. Poprosimy o logi z bloków 003 i 011 dynamicznie z jazdy z sandałem w podłodze. Na forum wielokrotnie opisywana pocedura.

:wink:

Aha. Pomiary przeprowadzaj z odłaczonym box`em. Później załóż box`a i wykonaj je ponownie, z wynikami zapraszamy na forum.

Opublikowano

Znalazlem przyczyne nie rownej pracy turbiny.

Okazalo sie, ze jeden z wezy gumowych(trojdrozny), ktory idzie do turbiny jest uszkodzony.

Opublikowano
Znalazlem przyczyne nie rownej pracy turbiny.

Okazalo sie, ze jeden z wezy gumowych(trojdrozny), ktory idzie do turbiny jest uszkodzony.

moze jakas fotke :?:

Opublikowano

Wlasnie wrocilem od mechanika i jednak to nie to o czym pisalem wczesniej jest przyczyna falowania mocy.

W dalszym ciagu nie znam przyczyny bolaczki mojego Audi.

Moj mechanik podejrzewal, ze to moze byc ten trojdrozny waz, ale niestety nie byl on przyczyna falowania.

Opublikowano
Wlasnie wrocilem od mechanika i jednak to nie to o czym pisalem wczesniej jest przyczyna falowania mocy.

W dalszym ciagu nie znam przyczyny bolaczki mojego Audi.

Moj mechanik podejrzewal, ze to moze byc ten trojdrozny waz, ale niestety nie byl on przyczyna falowania.

nie błądź w chmurach ... podepnij Vag'a :!:

Opublikowano

Witam po dlozszej przerwie.

Wreszcie wyszlo co bylo przyczyna falowania.

Dzis odpialem box-a i okazalo sie, ze to bylo przyczyna falowania mocy.

Roznica mocy po odlaczeniu jest niewielka- praktycznie niewyczuwalna, dlatego z tej strony odradzam wszystkim takie rozwiazanie, czyli montaz box-ow.

Pozdrawiam. :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...