Hubert30 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Witam Zwracam sie do Was koledzy z prośbą o pomoc w temacie jak wyżej.Dzwoniłem do serwisu i dowiedziałem sie że taki przegub nie występuje i mogą mi zaoferować cały wał. Uszkodzony przegub jest prawdopodobnie wynikiem dzwona zimowego. Czy kupić drugi cały wał używany czy lepiej założyć nowy przegub? Czy jest możliwa wymiana przegubu w tym wale? Jeśli jest to możliwe to gdzie i jakiej marki kupić ten przegub? Mój wał ma kod 8E0 521 101 T Z góry dziękuję za wszystkie porady
pioteros Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 jak bedziesz szukał wału to pamietaj żeby kupić taki który ma dobrą w miarę sztywną podporę - oczywiscie mowie o uzywce, bo samej podpory jako tako nei ma dostepnej jako czesc zamienna jesli chodzi o sam przegub, to na upartego moglbys coś znaleźć spośrod dobrych markowych zamienników (np. LOBRO czy SPIDAN), tylko musisz znać dokładnie średnice zewnetrzna, wewnetrzną, wysokosć przegubu no i ilość rowków w środku na wieloklin, sam przegub konstrukcyjnie jest taki sam jak przeguby wewnętrzne w wielu autach tym Audi
Kowi87 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 ale trzeba to póxniej wywazać, szkoda zachodu,no chyba ze wały do B8 dosc drogie
pioteros Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Toż to to samo co b 6 , przegubu nie trzeba wyważać moim zdaniem bo jest symetryczny i w dodatku przytwierdzony do flanszy, tak jak zwykle przeguby na kołach
Hubert30 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Panowie a co z wymiana środkowego przegubu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się