artio2 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Witam wszystkich. Bardzo proszę o analizę LOG-ów, niestety narazie tylko statyczne bo nie mam nikogo z kim mógł bym wykonać LOGi dynamiczne. A o to jaki mam problem z moją A4 - tak przy 3000 obrotów traci moc na każdym biegu z wyjątkiem pierwszego bo nie próbowałem, problem ten pojawia się dość często ale są momenty gdy wszystko działa bez zarzutu ale to sporadycznie. Błędy w silniku [ECU] - 575 - Ciśnienie w przewodzie dolotowym, różnica do regulowania LOGi statyczne Grupa normalna. Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa Basic Settings Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Zmienna geometria nie pracuje w prawidłowym zakresie więc turbo do czyszczenia. Reszta parametrów w normie przy czym radzę sprawdzić temperaturę płynu chłodzącego po logowaniu dynamicznym tzn. czy osiąga 90*C czy staje na tych 83*C bo wtedy termostat będzie się kwalifikował do wymiany.
artio2 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 OK rozumiem, postaram się jak najszybciej zrobić LOGi dynamiczne i zamieścić je na forum. Zrobiłem dzisaj nowe logi moiej A4, zacząłem od dynamicznych na biegu 3. Pierwszy log 000, podczas wykonywania tego loga błąd 575 i muł Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM po skasowaniu błędu zrobiłem kolejne logi na biegu 3: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brak 575 i na biegu 5: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brak 575 oraz nowe logi statyczne grupa normalna: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brak 575 i grupa Basic Setting: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brak 575 a tu link do filmu z tym jak działa sztanga w moim autku Proszę o wasze opinie na temat tych LOGów.
Sztomel Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 W tych logach zmienna geometria już lepiej pracuje aczkolwiek widać miejscami spadki ciśnienia czyli niedoładowanie. Loguj od czasu do czasu 011 dynamicznie i porównuj sobie logi bo pewnie z czasem będzie wchodziło auto częściej w tryb awaryjny a wtedy czyszczenia turbo nie unikniesz. Na filmiku sztanga chodzi prawidłowo ale to nie jest wyznacznikiem jej prawidłowej pracy gdyż już w czasie dynamicznej jazdy wcale nie musi tak sprawnie pracować co zresztą wpływa na tryby awaryjne, które czasami łapiesz. Korekcja na 4 cylindrze jest zbyt wysoka i chyba zdałoby się wymienić filtr powietrza bo w 003 dyn. jest zbyt mała masa zasysanego powietrza mimo, że w 008 dyn. jeszcze nie obcina dawki. Termostat wyciąga 87*C więc jeszcze można na nim pośmigać.
artio2 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 A co zrobić z tą korekcją na 4 cylindrze?
Sztomel Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Przyczyn może być wiele. Najpierw sprawdź wtryskiwacz czy jest dobrze dokręcony i siedzi mocno w gnieździe i czy nie widać przy nim śladów wycieków/przedmuchów. Jeśli nie będzie nic z tych rzeczy to albo wtryskiwacz niedomaga albo cylinder będzie wykazywał słabszą kompresję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się