Furio Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Witam! mam problem.zatankowałem 26 litrów paliwa 98 i strasznie się zdziwiłem bo przjechałem około 150 km...Co może byc przyczyna tak wysokiego spalania??Obroty trochę mi faluja na jałowym ale to raczej silniczek krokowy. Dokładnie było tak, ze raz zatankowałem za 100 pln i zobiłem 200 km ale dobiłem rezerwę o ponad 20 km i za drugim razem jak zatankowałem za 100 pln to zrobiłem 130 km i znowu zaświeciła się rezerwa... Wychodzi na to, ze na 26 l. zrobiłem 150 km.Chyba jest cos nie tak :-) pozdrawiam edit by Murzyn: trzeba bylo poprawic tak jak jest
Gość zdeniu Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 może szybciej wszedłeś w zakręt, paliwko się przelało na jedną stronę, pływak opadł i zaświeciła sie kontrolka - ale to tylko może :mrgreen: PS.zmień tytuł na prawidłowy i na przyszłość to pamiętaj
Furio Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2006 no nie...pływak? zakrętów to ja borę sporo ale wtedy wróciłby chyba do porzedniego stanu.OOOOna po prostu za dużo pali i nie wiem o co chodzi?Czy jest możliew, ze mam zepsuty pływak i mimo, ze bak jest pełny to wskażnik pokazuje rezerwę?raczejk mało prawdopodobne.Proszę o jakąś pomoc.
Gość zdeniu Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 owszem mało prawdopodobne ale takie gdybanie do niczego nie doprowadzi a poza tym trzeba by być jasnowidzem aby stwierdzić czemu auto dużo pali najlepiej podpiąć vaga i zobaczyć co pokaże
mrog Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Ja proponuje Ci zalać do pełna przejechac 200 km i zalać do pełna to będziesz wiedział na 100% ile Ci pali /najprostszy sposób/. Ja zawsze leję do pełna i zawsze wiem ile mi pali. Rezerwa raz zapali się wcześniej raz póżniej nie daje wiarygodnych wyników.
wiki Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 tak jak kolega mrog pisze i wtedy będziesz wiedział czy tyle pali czy układ kontroli ilości paliwa w baku jest do d*py :mrgreen: OT zdeniu zarąbisty awantarek, tulisz się do takich oh jak masz fajnie
Gość zdeniu Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Furio, tak jak pisze mrog, od tego trzeba zacząć zalej do pełna, zrób jazde i znowu do pełna i masz wynik zdeniu zarąbisty awantarek, tulisz się do takich oh jak masz fajnie :mrgreen: a jakie mieńciusie ale koniec OT bo
wiki Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 a jakie mieńciusie ale koniec OT bo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 ale to raczej silniczek krokowy Audi A4 nie posiada silnika krokowego Kiedy wymieniałeś filtr powietrza? Wydech sprawdzałeś? Kiepsko pracująca (falujące obroty) może mieć wpływ na spalanie. Poza tym jest 5 milionów czynników które mają wpływ na spalanie
bialy4 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Wydech sprawdzałeś?to wydech też ma się do spalania.Dobrze wiedzieć bo u mnie poszła plecionka i silnik zaczął głupieć(Nierówno pracuje i falują obroty)Przeczyścilem przepustnicę ale to nie wiele pomogło.Jakie mogą być koszty takiej plecionki z wymianą bo pytałem się u dwóch speców to poniżej 200 nie schodzą :shock:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 14 Grudnia 2006 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Wydech sprawdzałeś?to wydech też ma się do spalania.Dobrze wiedzieć bo u mnie poszła plecionka i silnik zaczął głupieć(Nierówno pracuje i falują obroty)Przeczyścilem przepustnicę ale to nie wiele pomogło.Jakie mogą być koszty takiej plecionki z wymianą bo pytałem się u dwóch speców to poniżej 200 nie schodzą :shock: jak robiłem łącznik elastyczny (plecionkę) to dałem jakoś 80 zł (część i robocizna) więc raczej z tymi 200 zł twoi spece przesadzili. Wydech, w szczególności jego drożność ma się jak najbardziej do spalania. Jak będziesz już robił łącznik to niech mechanik sprawdzi organoleptycznie katalizator (czy wkład się nie przestawił i nie blokuje przepływu spalin lub też go zakłóca). Acha i dodam, że to dwuruka może być dziurawa trochę i mechanik zwalił na łącznik, poproś go żeby sprawdził też ją. Pozdrawiam
mrog Opublikowano 14 Grudnia 2006 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Wydech sprawdzałeś?to wydech też ma się do spalania.Dobrze wiedzieć bo u mnie poszła plecionka i silnik zaczął głupieć(Nierówno pracuje i falują obroty)Przeczyścilem przepustnicę ale to nie wiele pomogło.Jakie mogą być koszty takiej plecionki z wymianą bo pytałem się u dwóch speców to poniżej 200 nie schodzą :shock: O plecionce poczytaj tu: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=3250
bushi Opublikowano 14 Grudnia 2006 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Co do pomiaru poziomu paliwa to rzeczywiście nie ma co się tym tak na 100% sugerować . Łatwo Zauważyć minimalne różnice przy wskazaniu po wyłąćzeniu silnika i po odpaleniu oraz jak koledzy piszą podczas zmian ułożenia auta. Więc tankowanie na max oraz analiza na Vagu to jedyne rozsądne rozwiązanie na teraz.
mecik Opublikowano 14 Grudnia 2006 Opublikowano 14 Grudnia 2006 U mnie wskażnik pokazuje co chce jak mam pełny zbiornik to rezerwa zapala sie co chwile,pokazuje pół zbiornika,itd.przestałem na to patrzeć,oszacowałem ile pali itak jeżdże,dodatkowo woze 3litry paliwa w kufrze w bańce i już dwa razy z tego korzystałem pozdro
Gość MorgothDBMA Opublikowano 15 Grudnia 2006 Opublikowano 15 Grudnia 2006 to może napraw sobie wskaznik paliwa ?? :mrgreen: może to ten nieszczęsny pływak ?
pre_pl Opublikowano 15 Grudnia 2006 Opublikowano 15 Grudnia 2006 to może napraw sobie wskaznik paliwa ?? :mrgreen: może to ten nieszczęsny pływak ? http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4174&highlight=p%B3ywak nawet juz opisywaliśmy co nieco
Furio Opublikowano 15 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2006 hmm.Mam ciekawe objawy. obroty na biegu jałowym czasami samoistnie i kilka razy pod rząd skaczą do 1500...potem np.spadają do 600 i warcaja do normy. Zabawne bo to się nie dzieje za każdym razem jak np.stoję na światłach ale co jakiś czas się to pojawia.Czy ma ktoś z Was pomysł co może byc przyczyną i czy ma to cos wspólnego z takim wysokim spalanim?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 16 Grudnia 2006 Opublikowano 16 Grudnia 2006 hmm.Mam ciekawe objawy. obroty na biegu jałowym czasami samoistnie i kilka razy pod rząd skaczą do 1500...potem np.spadają do 600 i warcaja do normy. Zabawne bo to się nie dzieje za każdym razem jak np.stoję na światłach ale co jakiś czas się to pojawia.Czy ma ktoś z Was pomysł co może byc przyczyną i czy ma to cos wspólnego z takim wysokim spalanim? tak, zła praca przepustnicy wpływa na spalanie. Zamuliło ci się trochę autko? Co do falujących obrotów; na nie ma wpływ dużo rzeczy. Głównie zła praca przepustnicy, ale poza tym mogę mieć świece, brudny filtr powietrza itd. Miliard różnych czynników
Furio Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2006 treudno powiedzieć czy m ije zamuliło. Raczej idzie do przodu ale nie podoba mi się jak sartuje.mam wrazenie ze na jedynce i dwójce wlecze się strasznie. Dzeki za podpowiedz. Sprawdzę tą przepustnice i świecę i dam znać czy pomogło
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 sprawdź Vagiem błędy. Poza tym może przepływka ci umarła skoro pali więcej i muli. Ale to jest tylko gdybanie. [ Dodano: 18-12-2006, 21:31 ] może czujnik temp. silnika zdycha.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się