Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


kenwood190

Rekomendowane odpowiedzi

Też tak miewam :(

Odpala po dodaniu gazu więc może to potencjometr przepustnicy fixuje - na VAGu tylko błąd 561, ale to podobno przepływa zawyża na na wolnych obrotach, może to i jej wpływ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam LPG, tyle że odpalam na benzynie i tylko na benzynie takie coś się dzieje bo jak przełączy na gaz jest wszystko ok. Zauważyłem też że lekko obroty falują jak się odpali. Czy może być filtr paliwowy już do wymiany że tak długo trzeba kręcić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i filtr ale ja myślę że to wina lpg prosty test zakręć lpg na butli wypal cały i zobacz czy pomoże :) nie ważne że odpala na pb ale reduktor jest połączony z kolektorem ssącym o ile masz sekwencję :) zobacz najpierw lpg jak nie pomoże to wymień mu ten filtr i jak jeszcze to nie pomoże to pisz dalej będziemy myśleć :) tylko pamiętaj żeby po zakręceniu wypalić lpg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w/w problem mija po odłączeniu klemy akumulatora na 15min(zawsze mam tylko błąd 561). Potem adaptacja przepustnicy i trzeba pojeździć z 50km tylko na Pb i problem z zapalaniem znika na jakiś czas. Myślę że u mnie winę za złe zapalanie ponosi LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cipiur80 u ciebie to raczej napewno lpg jak masz sekwencję to myślę że ci reduktor puszcza gaz jedź do gazownika i niech posprawdza ci to dobrze :) W moim ADR na lpg przejechałem ok 70 000 km i żadnych problemów nie mam ale ja sam go sobie ustawiałem oczywiście z pomocą chłopaków z forum ale w samochodzie nie czuję że mam lpg dosłownie nia ma żadnej różnicy tylko na cpn jest :P:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem tez muszę gazu dodawać żeby zapalił. Ale tylko jak jest ciepły silnik. Wymieniony czujnik cieczy, położenia wału. Zastanawiam się czy to może być wina pompy paliwa która daje za małe ciśnienie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możne masz za duże ciśnienie i zalewa?

Nie czujesz zapachu benzyny na postoju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak mam że raz od strzała odpala a czasami zakręci 2sek i dopiero odpali. Nie mam podtlenku lpg i na vagu zero błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak zakręciłeś i wypaliłeś LPG to znaczy że nie LPG :) Sprawdź teraz szczelność dolotu szczególnie odmę, najlepiej odpal go i psiuknij w okolicach przepustnicy Plakiem jak silnik zacznie wariować to jest nieszczelność jak nie to znaczy że cały, a jeżeli i to nie pomoże to musisz zobaczyć przepustnicę w jakim jest stanie jeżeli będzie czysta to zobacz świece i przewody (najlepiej zobacz je przed przepustnicą mniej roboty :P), a jeżeli i to by nie pomogło to pozostaje tylko reset ECU robi się go bardzo prosto oto instrukcja : Wyciągasz mu po prostu AKU na noc :) Tylko że po włożeniu aku musisz zrobić adaptację czyli wkładasz AKU nie dotykasz żadnego z pedałów (najlepiej biegi na luz) przekręcasz zapłon na ok 40 - 60 s. czekasz w tym czasie można zaobserwować jak przepustnica pracuje :) potem wyłączasz zapłon na ok 30s. i po tym czasie uruchamiasz silnik tylko nie dotykasz nic ani gazu ni nic i jak odpalisz to daj mu chwilkę pochodzić oczywiście na PB aż złapie temp. (najlepiej przejedź troszkę na PB ) i to wszystko (przy odpaleniu mogą ci zacząć delikatnie obroty falować - norma po chwilki wszystko powinno do normy powrócić). Tylko u ciebie jest jeszcze LPG i nie wiem czy ci się mapy nie skasują u mnie w STAG 200 przy resecie i mapy poszły ale ja mam kabelek więc nie miałem problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy temat jest jeszcze aktualny ale może pomogę. Sprawdzi regulator ciśnienia czy nie zalewa dolotu, najlepiej ściągnij taki mały wężyk z regulatora i odpal silnik na bp zobacz czy z krócica na regulatorze nie kapie paliwo. Kolejna rzecz to zawór zwrotny w pompce paliwa może nie trzymać ja u siebie zrobiłem to w ten sposób. Po nocy podłączyłem vaga przekręciłem kluczyk w pozycjię zapłonu przez vaga odpaliłem pompę paliwa na parę sekund a potem uruchomiłem silnik jak zaskoczy od razu to znaczy że nie trzyma pompa paliwa i musisz trochę kręcić żeby pompa podała ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...