Skocz do zawartości

paweldriver24

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O paweldriver24

Osiągnięcia paweldriver24

0

Reputacja

  1. Mój ADR 366 tys. Od 6 lat na lpg i nic się nie dzieje
  2. Nie wiem czy temat jest jeszcze aktualny ale może pomogę. Sprawdzi regulator ciśnienia czy nie zalewa dolotu, najlepiej ściągnij taki mały wężyk z regulatora i odpal silnik na bp zobacz czy z krócica na regulatorze nie kapie paliwo. Kolejna rzecz to zawór zwrotny w pompce paliwa może nie trzymać ja u siebie zrobiłem to w ten sposób. Po nocy podłączyłem vaga przekręciłem kluczyk w pozycjię zapłonu przez vaga odpaliłem pompę paliwa na parę sekund a potem uruchomiłem silnik jak zaskoczy od razu to znaczy że nie trzyma pompa paliwa i musisz trochę kręcić żeby pompa podała ciśnienia.
  3. paweldriver24

    VAG Podlasie

    Też będę, ale o zlocie się dowiedziałem od kolegi z audi 80 klub polska. Na pewno będzie na Nadawkach tylko o której godzinie się zacznie. Wjazd z tego co słyszałem to 10 zł.
  4. Miałem to samo wymieniałem wszystko tak jak ty i nic nie pomagało. Okazało się że to przewody były winne co dziwne sprawdzałem w nocy i nie było widać żadnego przebicia, opór też był w normie.
  5. Witam. Miałem podobny problem. Rozgrzej silnik do wspomnianej temperatury 115 stopni i zgaś silnik jak będziesz słyszał że płyn wrze to można wykluczyć czujnik temperatury wtedy bym stawiał na termostat albo tak jak w moim przypadku była to pompa ale pompę już wymieniałeś, jeśli po rozgrzaniu nie słychać żadnego "bulgotania" w silniku to zgadzam się z wojtekce może to byc tylko czujnik temperatury. Powodzenia.
  6. Wielkie dzięki wiec w sobote wykręcę misę i wymienie pompę a może ktos wie ile kosztują panewki do tego silnika 1.8 ?
  7. Witam zakładam nowego posta bo nikt nie pisał przy podobnych problemach że ma też stuki w silniku prawdopodobnie popychacze zaworów.kontrolka oleju zapala sie dopiero na rozgrzanym silniku i przy granicy 1500/obr gasnie po paru sekundach jak zwiekszę obroty wtedy też zaczynaja stukać zawory na zimnym silniku nie ma tego ani nic sie nie zapala ani nie stuka problemu też nie ma jak jadę gdzieś po za miasto i obroty nie spadaja poniżej 3000/obr. Dodam że silnik ma już prawie 300 000 km przebiegu. Proszę o pomoc.
  8. Witam ja posiadam Audi za 1995 z silnikiem 1.8 20V jestem zadowolony choć czasem jest kapryśne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...