Skocz do zawartości
IGNOROWANY

układ wtryskiwaczy 2.5 TDI V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w tamcie potrzebuje potwierdzenie czy ten schemat jest prawidłowy (układ wtrysków 2.5 tdi)

------------ sciana grodziowa

3 6

2 5

1 4

------------chłodnica

w takim razie skoro tak jest to w którym miejscu znajduje sie wtryskiwacz sterujący. 2?

dziś zabieram sie za podmiane wtryskiwaczy ponieważ dwa leją a leją 3 i 6 korelacje prawie po - 1,50

---------- Post dopisany at 09:05 ---------- Poprzedni post napisany at 08:29 ----------

mam jeszcze pytanie który z wtrysków leje

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 09:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:05 ----------

mam jeszcze pytanie który z wtrysków leje

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

to ze korekcje sa po 1.5 nie oznacza, ze te wtryski leja.

BFC to ostatni ze zlych 2,5 czyli na walkach i hydraulice jak w AFB, AKN AKE... (czyli np moze siedza walki, wyklepana hydraulika itp)

Korekcje sa mierzone wzgleden jednego wtrysku a nie wzgledem jakiegos idealnego wzorca.. co oznacza, ze jak wtrysk bedacy punktem odniesienia jest do d.... to wynik i dla dobrego wtrysku bedzei duzy

Tak po prostu trzeba te wartosci z przymr. oka traktowac.

Dodatkowo to wartosci liczbowe a nie kwotowe wiec jak jest dawka duza (to masz w 001S) to i korekcje z automatu sa wieksze

Sterujacy masz w rzadku od pasazera.. znajdziesz kabelek idacy do niego

Opublikowano

Witam klepał mi wtrysk w lewej głowicy od strony kierowcy podmieniłem "6" i przy okazji "1" w prawej gowicy i jest cisza pozatym autem telepało a taraz jest elegancko. dodam wtryski było słychac szczególnie jak było mało paliwa w baku tak 1/4 albo mniej max do rezerwy. Wałki jak na 260 tkm w stanie jak nówka oprócz 3 krzywek widac ju małe zarysowania ale do wymiany rozrządu dojade a jak sie da to poźniej regeneracja pojedynczych krzywek. Ponadto uszczelniłem wycieki spod wtryskiwaczy. Polecam paste dirko z elringa. Oczywiście wymieniłem podkładki pod przelewy. W sumie zeszło jeden dzień ale warto było zupełnie inne auto. Dodam jeszcze że wtrysk podmieniony jako "1" to stary wtrysk sterujący - zamonotwany bez przewodu. Korelacje wróciły do normy na "6" zamiast -1,50 jest 0,50 a na "1" 0,30 zamiast 1,30. Dawka wtryskowa w normie 6,7 - 6,9.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...