Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na wolnych obrotach.


Witek A4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam w swoim AFN-ie drgania na wolnych obrotach odczuwalne są wszędzie. Dodam ze przed wybiciem kata nie było tych drgań. Sprawdzałem poduszki gwałtownym ruszaniem i nic nie pukło ani zerwało. Czy to może byc przyczyna wybitego katalizatora??? Spotkał się ktos z tym po wybiciu kata???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I miewam jeśli naciśnie drgania ustana tak! Sprawdzę to jak brat wróci jeśli tak będzie z góry dzięki!!i napisze co się stało po przytrzymaniu

wydechu.

---------- Post dopisany at 12:27 ---------- Poprzedni post napisany at 12:25 ----------

A spodkłeś sie z luzami na tylniej belce i czy mogą mieć wpływ na drgania tyłu samochodu powyżej 130 na 5 biegu jezeli silnik tylko sekunduje obrotami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Witek !

1. Jak Kolega pisze - sprawdź ten tłumik

2. Poduchy silnika - są olejowe i jak nigdy nie były wymieniane to może mimo tego, że dobrze wyglądają nie są już ok, ja wymieniałem u siebie i okazało się że były już całe sparciałe i do kitu, a wyglądały na ok. Sprawdź jeszcze czy telepie budą przy zapalaniu i gaszeniu.

3. Dwumas może się sypać. (gdybyś potrzebował to mam do sprzedania jednomas+sprzęgło - zestaw prawie nowy z valeo oraz sam dwumas używany po przebiegu 250.000 km do AFNa) - jak co pisz do mnie.

podrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz sprzedać koledze używany dwumas po przebiegu 250 000 km ?? LOL hehehe

Dobre, po 200 tys. km to on się sypie...

awaryjnosc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dzięki :facepalm: muj AFN ma 230.000 km a stare to jest dobre ale wino.:polew:
chciales powiedziec miał tyle w 2003r max :wink: Wracając do tematu plecionka jest winna drgan na jałowym...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki plecionke wymienie. Ale teraz mam warzniejszy problem. TURBINA przwładowuje i nie mam juz pomysłu co to morze być. dodam że:

-zmienna geometria czyszczona

- N75 zamieniany z n18 i przekładany z obcego AFn i wszystkie są sprawne

- przeplywka wporządku wartości na VAG sprawdzane

-wszystkie wężyki wymienione

-EGR czyszczony

-katalizator wybity

-gruszka wydaje się sprawna

-podiołem się nawet regulacji na sztangą (metoda prub i błędów i nic więc ustawiłem na miejscu gdzie blomby były ok 8 gwintów od gruszki)

I NIE MAM NARAZIE ZIELONEGO POJĘCIA CO MORZE BYC szukam po forum podobnycz problemów.

A morze jest jakiś magik w okolicach rzeszowa (strzyżowa) co uporał by się z tym

dodam ze na 1.5 tys laduje 2.3 bara mam mnustwo lagogów wrzuce jutro jak bedzie ktoś chętny pomuc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie bede zakladal nowego tematu bo to jest o moim problemie :)

Mianowicie odczuwam telepanie budą na wolnych obrotach, ale zaznacze ze tylko w cieple dni lub gdy silnik jest na maksa rozgrzany,

W aucie nie ma kata znaczy srodka kata, ale jak byl bylo to samo. I jeszcze jedno przy odpalaniu telepie i przy gaszeniu tez telepie.

na 2 biegu podczas toczenia auta zgaszonego do przodu silnik zachowuje sie spokojnie. Wiec powiedzcie czy wiecie co to moze byc ? Macie jakies pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...