elpiotrek Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 achillesa na finiszowym korku i jakie obroty dac? drzec do suchego tak jak recznie? potem fibra?
Griffe Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 achillesa na finiszowym korku i jakie obroty dac? drzec do suchego tak jak recznie? potem fibra? Jak kazdy cleaner, rozprowadzasz na malych obrotach i potem w granicach 1500-2000 wypracowujesz do sycha. Wazne aby zrobic to rownomiernie bo potrafi sobie przyschnac. Mozna tez uzyc pada polerujacego, wtedy nieco wiecej zatnie - ot taki zloty srodek na szybki odsniezenie - nawet na bardzo szybkie to rodzaj AIO, wiec mozna nawet juz nie woskowac:naughty:
kivlov Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Jeszcze ostatnie pytanie. Jaki wosk na koniec? Pasta juz przyszła na pozostałe rzeczy czekam, ale zapomniałem o wosku.
Griffe Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 Zalezy od ceny jak do 80 zeta Poor boy's Natys blue, budzet 2x w gore i Chemical guys Pete's 53 Po aplikacji cleanera i wypolerowaniu go fibra przyszedl czas na wosk. Wybor byl prosty i wiadomy od dawna Swissvax Crystal Rock. W pewnym momencie pod garazem zrobilo sie tloczno od znajomych i tylko brakowalo nam grilla i pifka. W sumie poswiecilismy foce jakies 13h, zasadniczo w dwie osoby. Szyby wyczyszczne Megsem glass cleanerem i zabezpieczone RainX, opony Megs Endurance a felgi cleaner Swissvax i wosk Swissvax Autobahn, koncowki wydechu Megs all metal polisch. Ciekawostka - posiadam wyoskiej klasy cyfre, ale lakier forda ja zabil - kompletnie nie radzila sobie z balansem tonalnym i odwzorowaniem jej koloru. Znajomi posiadajacy takie auto maja ten sam problem - zasadniczo nic nie radzi sobie z jej perla i tu niespodzianka kilka fotek robionych sandalem i kolor jak zywy. Wlasciciel zachwycony woskiem poza wet lookiem jego zrzutem wody i kroplami :mrgreen:
Griffe Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 2010, 31000km nalotu poki co seria mocowo. Zmieniony zawias i dolozone dystanse tak na poczatek - ale bedzie grubo, nawet bardzo grubo...
kivlov Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Mega robota i mega auto. ---------- Post dopisany at 18:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ---------- Poor boy's Natys blue jego się nakłada rękoma? Na ile woskowań starcza opakowanie?
Griffe Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 Mozna nakladac rekoma - zuzywa sie wiecej wosku ale dla mnie frajda wieksza. Zalezy od wprawy - w tym temacie im mniej tym lepiej - srednio do 80 aplikacji.
Treys Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Robota 1 klasa jak zawsze co do PB Nattys Blue szkoda że nie jest taki trwały jak Hi Temp czy Colinte ale Wet Look robi
Griffe Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2013 Szczerze powiedziawszy to juz sa bardzo subiektywne odczucia. Osobiscie dla mnie blue lepiej pachnie niz red. Polyskomierz nie wykazal zadnej roznicy w sile odbicia. W wolnej chwili podzielimy maske na 4czesci (duza szachownica) polozymy oba Natysy - sadze, ze nie bedzie widoczna roznica - ale sprawdzimy:grin:
Piotrek81 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 :shock3:szacunek,nie wielu jest takich ludzi:thumbup1:
Griffe Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2013 Dzieki za mile komentarze. Tym razem czas na wlasne cztery kolka. Nie moze byc jak to zwykle bywa, ze "szewc bez butow chodzi" poza tym bardzo lubie dbac o czystosc i smigac lsniacym samochodem. Audi brudne nie bardzo bylo, ale i tak warto umyc. Po calej celebracji mycia i suszenia nadszedl czas na cleaner - zmiana obozu - czas na Zymola. Ostatnio ciagle Swissvax i Polishangel. Jak widac lakier ogolnie jest w bardzo dobrym stanie - raptem troche drobnych swirli. Na karoserie maszynowo poszlo HDC i na to dwie warstwy Zymola Destiny w odstepie 30h - jak ten wosk lubi sie pocic, juz o tym zapomnialem. Opony to Zymol Tyre Preserve, felgi to Zymol Wheel Coat, szyby Zymol Glas i GTechniq G1 oraz uszczelki Zymol Seal. Bardzo przyjemne 3dni. W tym samym czasie pod moim okiem moj "padawan" robil korekte Audi A3. Milego ogladania.
Rafi78 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 fura koxxx ale lakierek to masz w zayebistym stanie
elpiotrek Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 a co masz pod tylnymi zaciskami? tak od spodu tarczy? robota mega
Griffe Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2013 Tylne hamulce maja oddzielny zacisk glowny 4tloczki i oddzielny maly do hamulca recznego. Typowe rozwiazanie z samochodow sportow np: R8, Murcielago ...
Treys Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 to lustro , coś pięknego no i to Audi
Griffe Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2013 Napisalem to miedzy linijkami i nie wiem czy wszyscy wylapali. Tak wlasnie wyglada pocacy sie wosk, a dokladnie zawarte w nim olejki i estry, ktore utrzymuja go w sloiczku w postaci pasty a nie twardego ciala stalego, jakim staje sie po nawoskowaniu. Na zdjeciu widoczne to jest w postaci troche nieregularnych linii prostych rozchodzacych sie od odbicia slonca zwanych chmurkami. Po spolerowaniu miekka mikrofibra znikaja a potem pojawiaja sie inne dopoki wosk nie wypoci sie calkowicie.
mastapi Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Swissvax: Woski czy ten wosk naprawdę tyle kosztuje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się