Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMM do prześwietlenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przedstawiam logi do oceny, bo coś nie domaga mój silniczek :kwasny:.

Narazie próba statyczna reszta wieczorkiem, bo nie mam statysty do obsługi kompa :wink:

Jedynie to co, nie mogłem grupy 000 zlogować nie wiem czemu :eusathink:

Log (1 - 001,002,003)

Log (2 - 004,007,013)

Log (3 - 018,023)

BS

Log (4 - 003)

Log (5 - 011)

Opublikowano

Oprocz za niskiej temperatury nic złego nie widze....

Dawaj dynamiczne.

Opublikowano

Za niska temperatura, a to dlatego, że chwile postałem.

Wychodzi na to, że mi się plan posypał i dziś nie wstawię dynamicznych :wallbash:

Ale narazie dzięki, jak tylko się poskładam zaraz wrzucam resztę, bo na dynamicznych coś powinno wyjść.

Opublikowano

Marek

Zaraz po dynamicznych.... jak chwile auto odpocznie... powtorz statyczne 007,001,013,018 i 023

Opublikowano

Dynamiczne proszę sam robiłem:doh:

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Log (2 - 008)

Log (3 - 004)

Log (4 - 010)

Log (5 - 001)

---------- Post dopisany at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany at 18:39 ----------

i statyczne

BS

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

normalne

Log (2 - 018,023)

Log (3 - 001,007,013)

Opublikowano

Cos nie tak z furą ?

Przy 008 miales pedał do dna ?

A... ten sterownik juz nie obsluguje grupy 000 - bo i po co...

Opublikowano

tak miałem do dna

a z autem mam szarpanie koło 2000obr/min

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ----------

Tak jeszcze dopisze, że tu był program ale chyba nic z niego nie zostało, bo zaraz po to tak do 3000obr i dalej już nie było czuć tej mocy, a teraz jest prawie jak w benzynie wali do 4000obr. Zresztą będąc na hamowni u Prezesa to pokazało tylko 146KM, a miało być 170 no i coś mi tu mówił, że zaworek sterujący turbo coś nie hallo.

---------- Post dopisany 22-04-2013 at 14:01 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2013 at 21:28 ----------

No i dziś wywaliło mi błąd:

008825 - Leak in Air Intake System

P2279 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 11110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 256580 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:07:45

Freeze Frame

RPM: 1701 /min

Speed: 54.0 km/h

Temperature: 26.1°C

Absolute Pres.: 1805.4 mbar

Absolute Pres.: 1805.4 mbar

(no units): 0.67

I teraz mam zagwozdkę co z tym fantem robić :mysli:

Opublikowano

Marek... auto ma seryjną mape ? Bo wg mnie ma seryjna.

Zmierz jakie cisnienie panuje w ukladzie podcisnienia ? (troche maslo maslane)

Bład sugeruje nieszczelnośc w ukladzie dolotowym... bardziej spotykany w "benzynach" niz w dieslach.

Widac ze na LMM masz powietrza w gornej granicy... szczelnosc dolotu byla sprawdzana ?

A i rzuc okiem tutaj

Zobacz temat - Błąd P2279 czyli nieszczelny dolot w dieslu

Opublikowano

To nie jest seryjna mapa, bo jak już pisałem był program http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/nyska-jezdzie-rolkach-d-190659/?highlight=nyska+rolkach

Zmierz jakie cisnienie panuje w ukladzie podcisnienia ? (troche maslo maslane)

Podpowiedz mi jak to wykonać lub gdzie popatrzeć, bo ja nie jestem praktykiem, ponieważ to mój pierwszy diesel

... szczelnosc dolotu byla sprawdzana ?

Na oko nic nie można było zauważyć zresztą tu jest tak zabudowane, że trudno jest cokolwiek wydotykać

A temat już wcześniej wygooglałem i inny też tylko po indiańsku ja nie bardzo :decayed:, a tłumacz kiepsko działa 18711/P2279/008825 - Ross-Tech Wiki

---------- Post dopisany 25-04-2013 at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2013 at 19:20 ----------

eehhh myślałem, że coś podpowiecie jak mnie nie było parę dni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...