wiesgaj Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 1.9TDI ALH. Silnik z 3.5tys. zakręcil do maks. na obrotomierzu.Gdy obroty wróciły usłyszałem stuki. Zgasiłem go lecz już nie da się go odpalić .Rozrusznik nie może zakręcić .Przypuszczam że przeskoczył rozrząd. Tylko dlaczego silnik tak wskoczył sam na max.
wiesgaj Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Po wykręceniu świec i kręceniu wałem brak kolizji.Silnik kluczem kręci bez problemu. ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ---------- W interkulerze trochę oleju i w EGR-rze mokro. Czyżby te obroty od turbo?
prezesik18 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Moim zdaniem turbo zaciągło olej, masz szczęście że na dobre się silnik nie rozbiegał. Przykładowy filmik co się dzieje z silnikiem diesla gdy silnik zaciągnie olej:
wiesgaj Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Rozrząd sprawdzony i wszystko w porządku nie przesunięty. Nie wiem co dalej i co z tymi stukami. Jeszcze jedno po wykręceniu świec żarowych jedna wygląda jakby stłuczona. Świece nowe wymienione na zimę. Sam czubek świecy zniszcony.
wiesgaj Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2013 No i po złożeniu silniczka. Po odpaleniu strasznie dymił na niebiesko jak z lokomotywy. Silnikiem trzęsło i wypalił się, chyba olej który poszedł do kolektora. Teraz silniczek ładnie klekocze, tylko troszkę mułowaty. Przypuszczam że turbawka się wys-ła. Teraz trzeba to zregenerować. Wie może ktoś z kolegów gdzie w okolicach Częstochowy dobrze robią?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się