gregor_gg Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004 (silnik rozgrzany do minimum 80*C) druga kolumna - kąt poczatku wtrysku : - dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału : - dla biegu jałowego : 5-7* czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej Chciałem zapytać jedną rzecz. Sprawdziłem u siebie kąt synchronizacji wałka rozrządu (jak wyżej) i wyszło u mnie w drugiej kolumnie 0.0 ATDC. Trzecie i czwarta mieści się w normie. Mam silnik AVF. I pytanie takie czy muszę to korygować czy nie. Jeśli tak, to powiedzcie jak to zrobić. Dodam, że nie mam problemów z odpalaniem i silnik pracuje normalnie (tak przynajmniej mi się wydaje). Dzięki
pakotomasz Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 U mnie na jałowym tez w tej kolumnie jest 0,0 i jeżdżę tak już długi czas, nie zawracam sobie tym głowy:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się