neuropathic 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Witam o czym powinienem pamiętać decydując się na taki swap czy muszę wymienić kolektor wydechowy? przepływomierz? (raczej na pewno) pompę paliwa? Gdzie mogę napotkać problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 musisz miec kopletny silnik,wiazke z ecu, puszke immo i pestke z kluczyka zeby niebylo problemu z odpaleniem chyba ze usuniesz immo z ecu,przeplywka,reszta pasuje,ja robilem swapa z 2.6 na 2.8 30v ack i jest troche wiecej roboty ale wszystko do zrobienia. http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-abc-czarna-a4-206459/index2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuropathic 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ale robiłeś to z 1.8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 z 2.6 150KM na 2.8 30v 193KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuropathic 1 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Dużo było problemu i zmian? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloWrocek 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 w 2.6 nie ma przeplywki :/ na.2.8 jjfak chcesz zmieniac to na ten 174 km. przy ack jest wiecej rezania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się