Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie maglownicy, stuki w układzie kierowniczym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

kilka dni temu pewien majster zmieniał mi drążki z końcówkami, no i przy okazji powiedziałem mu że mam tak jakby lekki luz na kierownicy i słychać stukanie przy energicznym ruszaniu w lewo i w prawo, to on podkręcił mi śrubę tą taką od dołu maglownicy, widziałem że dość dużo ją podkręcił po czym podczas jazdy kierownica przestała mi odbijać (ale stukanie było nadal), wtedy majster ją poluźnił, i teraz mam wrażenie że stuka jeszcze bardziej.

Chciałbym już tylko powrócić do początkowej pozycji tej śruby żeby była tak ustawiona jak na początku, albo lepiej, wie ktoś jak to zrobić?

pozdrawiam

Opublikowano

Kolego org,ustawienie jest wytłoczone punktem na tej śrubie regulacyjnej(jakby podkładka)który równa się ze znakiem na obudowie magla w którym są trzy,dodatkowo jest maźnięte farbą.Tylko że jednym obrotem śruby masz 3 pozycje.Podkręć 1/3 do najbliższego znaku i zobaczysz

---------- Post dopisany at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ----------

IMG_0004.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...