darek995 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam, jestem świeżo po modyfikacji instalacji LPG. Wymienione wszystkie węże gaz +woda, nowe wszystkie filtry gazowe ciekły i lotne. Stare wtryski Valteki 3 Ohm wyleciały i wpadły nowe Barracudy. Wtryski łączone osobno + kompensacja z tyłu na listwach. Początkowo były na dyszach 1.8 i strasznie rzucało na wolnych i po przełączeniu. Teraz dałem dyszę 2,2 i jest lepiej ciśnienie ok 1.25 chyba za dużo coś mi się zdaje a korekcja wyszła 1,24. Na samym końcu mnożnik jest równy zeru z tym że cała mapa gazu jest nad benzyną czyli jest za bogato. Dodatkowo po przełączeniu na gaz z benzyny chwilę rzuca autem. Sprawdzę jeszcze czy czasem wtyczki nie zamieniłem albo wtrysku benz albo gazowego ale wtedy by chyba nie jeździło ? W ustawieniach wybrałem wtrysk Keihin. Jutro wrzucę screen z mapami. A i czas przełączenie na benzynę (tak pisze ) jest na 100ms czy nie za mało? Co do jazdy to nie wiem czy jest lepiej niż poprzednio na Valtekach. Co w takiej sytuacji zrobić by było ok? korygować mapami czy ciśnieniem ? dyszę będą ok? wychodzi z cylindra 25KM.
waskivw Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zrób nową mapę Pb i Lpg , dysza jest ok , ciśnienie też , Ja też śmigam na barakkudach i jest o niebo lepiej niż na hanach niebieskich
darek995 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ok zrobiłem tak Ciśnienie zmniejszyłem by nie przylewało. I znalazłem zamienioną wtyczkę od wtrysku LPG zamiast na 5 była na 6 Mapę taka zostawiam.
darek995 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 teraz? świetnie jak benzynka nie szarpie nie rzuca silnikiem ciągnie do końca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się