Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analize wykresu z hamowni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam bardzo serdecznie... dodaje link do zdjęcia wykresu z hamowni gdyż jestem troche w szoku po takim wyniku jednak może ktoś zauwyaży cos wiecej w tych kreskach niż ja...hamownia to model MAHA LPS 3000 PKW z pewnych źródeł dowiedziałem się że prawdopodobnie zawyża o 5%

w sumie wyszło 154KM i 205Nm

auto seria po wymianie turbo n75 DV wszystkich filtrów rozrządu...wycięty kat na rzecz przelotówki

Proszę o ocene czy auto nadaje się pod chip i czy wykres jest ok.

link do zdjecia:20130428.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ----------

nikt sie nic nie wypowie na temat wykresu?? zastanawia mnie ten dołek w górnej granicy Nm?? czy tak powinno byc czy cos jest nie tak?? prosze o jakies sugestie osoby obeznane w tych kreskach

Opublikowano

Co tu pisać:standardowa zdrowa seria jak po wycięciu kata.Dołkiem Nm bym się bardzo nie przejmował.Myślę, że auto może dać z siebie dużo więcej KM po odpowiednich zabiegach typu: FMIC,wtryski itp itd. Jest obszerny wątek na ten temat.

Opublikowano

w/g mnie wynik nie jest zbyt ciekawy biorac pod uwage zawyzanie wyników hamowni

zrobimy jeszcze logowanie przepływki, bedzie wówczas widac jak jest na prawde

Opublikowano

biorąc pod uwage zawyżenie hamowni w okolicach 5% to i tak mamy jakies 147 koników...co do logów chciałbym zrobić odpowiednie aby wszystko wyszło czarno na białym no i na zmiane softu jeżeli wszystko naprawde jest ok..chyba przywykłem do tego auta bo juz nie czuje tych 150KM

Opublikowano
chyba przywykłem do tego auta bo juz nie czuje tych 150KM

bo ich tam nie ma

szkoda że pusciłem swoje stare AEB to bys zobaczył jak jezdzi zmodzony ałdik w Q :decayed:

sterownik zmieniałeś ?

Opublikowano

Panowie małe pytanie z innej troszke bajki...czy nowy N75 trzeba jakoś adoptować?? czy wymiana takiego zaworu na nowy ori może wplynąć na to ze turbo bedzie inaczej wstawac?? w sensie ze dwa zaworki sprawne a inaczej steruja WG czy nie ma takiej opcji????????

Opublikowano

N75 dziala w systemie 0-1

Nic sie z nim nie robi.

Opublikowano

DEV nie mialem dzisiaj czasu rozwozilem zaproszenia na weselicho:P jutro z rana sie tym zajme..co masz na mysli mowiac ze ich tam nie ma...chyba nie zrobili mnie w konia na hamowni ze wyszlo 150 a naprawde jest 120:facepalm:

Opublikowano

A dla mnie nie przywiozles ???? :decayed:

W/g mnie jest ok 140, wiecej nie.

Zrobimy loga, bedzie wiadomo co i jak.

Opublikowano

tylko zawsze cieżko nam sie zgadac....jutro z rana zaczne jeszcze walke...posprawdzam jeszcze raz weze szczelność Dv turbawke...nie wiem cooler wyczyszcze wtyczki posprawdzam swiece moze uda mi sie cisnienie paliwa na listwie sprawdzic...nie wiem gdzie moze byc przyczyna...zastanawiam sie czy po problemach z pompa oleju szklanki nei dostaly po d*pie i teraz nie otwieraja zaworow tak mocno jak powinny ale to tylko moja teoria moge sie mylic

Opublikowano

Sprawdzimy jeszcze kompresje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...