Jarqn Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam bardzo serdecznie... dodaje link do zdjęcia wykresu z hamowni gdyż jestem troche w szoku po takim wyniku jednak może ktoś zauwyaży cos wiecej w tych kreskach niż ja...hamownia to model MAHA LPS 3000 PKW z pewnych źródeł dowiedziałem się że prawdopodobnie zawyża o 5% w sumie wyszło 154KM i 205Nm auto seria po wymianie turbo n75 DV wszystkich filtrów rozrządu...wycięty kat na rzecz przelotówki Proszę o ocene czy auto nadaje się pod chip i czy wykres jest ok. link do zdjecia:20130428.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl ---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ---------- nikt sie nic nie wypowie na temat wykresu?? zastanawia mnie ten dołek w górnej granicy Nm?? czy tak powinno byc czy cos jest nie tak?? prosze o jakies sugestie osoby obeznane w tych kreskach
SebolA4 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Co tu pisać:standardowa zdrowa seria jak po wycięciu kata.Dołkiem Nm bym się bardzo nie przejmował.Myślę, że auto może dać z siebie dużo więcej KM po odpowiednich zabiegach typu: FMIC,wtryski itp itd. Jest obszerny wątek na ten temat.
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 w/g mnie wynik nie jest zbyt ciekawy biorac pod uwage zawyzanie wyników hamowni zrobimy jeszcze logowanie przepływki, bedzie wówczas widac jak jest na prawde
Jarqn Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 biorąc pod uwage zawyżenie hamowni w okolicach 5% to i tak mamy jakies 147 koników...co do logów chciałbym zrobić odpowiednie aby wszystko wyszło czarno na białym no i na zmiane softu jeżeli wszystko naprawde jest ok..chyba przywykłem do tego auta bo juz nie czuje tych 150KM
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 chyba przywykłem do tego auta bo juz nie czuje tych 150KM bo ich tam nie ma szkoda że pusciłem swoje stare AEB to bys zobaczył jak jezdzi zmodzony ałdik w Q sterownik zmieniałeś ?
Jarqn Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Panowie małe pytanie z innej troszke bajki...czy nowy N75 trzeba jakoś adoptować?? czy wymiana takiego zaworu na nowy ori może wplynąć na to ze turbo bedzie inaczej wstawac?? w sensie ze dwa zaworki sprawne a inaczej steruja WG czy nie ma takiej opcji????????
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 N75 dziala w systemie 0-1 Nic sie z nim nie robi.
Jarqn Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 DEV nie mialem dzisiaj czasu rozwozilem zaproszenia na weselicho:P jutro z rana sie tym zajme..co masz na mysli mowiac ze ich tam nie ma...chyba nie zrobili mnie w konia na hamowni ze wyszlo 150 a naprawde jest 120:facepalm:
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 A dla mnie nie przywiozles ???? W/g mnie jest ok 140, wiecej nie. Zrobimy loga, bedzie wiadomo co i jak.
Jarqn Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 tylko zawsze cieżko nam sie zgadac....jutro z rana zaczne jeszcze walke...posprawdzam jeszcze raz weze szczelność Dv turbawke...nie wiem cooler wyczyszcze wtyczki posprawdzam swiece moze uda mi sie cisnienie paliwa na listwie sprawdzic...nie wiem gdzie moze byc przyczyna...zastanawiam sie czy po problemach z pompa oleju szklanki nei dostaly po d*pie i teraz nie otwieraja zaworow tak mocno jak powinny ale to tylko moja teoria moge sie mylic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się