andrzej22 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Może to wina cięgna które jest w serwie ma regulowaną dlugość
maniek1983 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 panowie jeszcze nie wiem na 100% ale problem chyba rozwiązany ))) wczoraj pojechałem na szrot wymieniłem zacisk i z jarzmem i dalej sie grzało zrezygnowany i obdarty z sił podjechałem na servis gosciu obejrzał posprawdzał i tez był zdziwiony rozebrał wszystko złożył do kupy i zonk dalej hamuje wiec powiediał ze bedzie zakładał nowe częśći i zobaczymy co jest powodem i sukces chyba założył nowe jarzma z prowadnicami hamowanie ustało a w ten sam dzien zakładłem jarzma zeszrotu i hamowało widac tez walnięte były Gośc powiedział żebym spróbował kupić same prowadnice bo to koszt ok 120zł a oni na miejscu nie maja jedynie jarzma z prowadnicami w kwocie 180zł za sztukę podjechałem do sklepu kupiłem prowadnice koszt 106 zł wymieniłemi niemiałem czasu ale zrobiłem tylko5 km bez hamowania i tarcze były zimne jutro zobacze kawałek dalej i dam znac
landryn86 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 ja mam podobny problem więc zacznę od prowadnic
maniek1983 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 w moim przypadku jak wyjełem prowadnice na oko byly proste w jarzmie tez chodziły lekko i swobodnie a jednak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się