Szymoonk Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Witam. Pacjentem jest audi a6 c5 2,5 tdi AYM z 2002 roku automat. Problem polega na tym iż co jakiś czas zapala się kontrolka od ESP, objawia się to dodatkowo całkowitą utratą mocy. Pomaga mocne dodanie gazu lub całkowite zdjęcie nogi z gazu albo czasem trzeba zgasić auto bo nie reaguje na gaz. W czasie jazdy pojawi się i zniknie (nie ma reguły co do wystąpienia usterki) potrafi momentami pracować jak traktor tak jakby przestawiał zapłon, kąt wtrysku czy coś.... (rechocze) Pompa była regenerowana 2 razy, facet upiera się że jest idealna, kolejny mechanik każę wymienić płytkę elektrowniczą w pompie..... AUTO mojego wujka który ma już dość tego auta bo już 3k wydał na ten błąd i dalej występuje. Każdorazowo po wystąpieniu usterki pojawia się błąd 00550 jest praktycznie cały czas zapisany w sterowniku. błąd 17583 po usunięciu nie pojawił się mimo wystąpienia usterki. 2 Faults Found: 17583 - Pre-Injection Turned Off P1175 - 35-10 - - - Intermittent 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 4B - Audi A6 C5 Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,34,35,36,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B1 907 401 D Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D06 Coding: 01017 Shop #: WSC 47520 WAUZZZ4BX2N104270 AUZ7Z0B2038679 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01J 927 156 CN Component: V30 01J 2.5lTDI RdW 2202 Coding: 00001 Shop #: WSC 44551 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 06459 Shop #: WSC 02325 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 820 043 AB Component: A6-Klimavollautomat 0105 Coding: 00103 Shop #: WSC 02325 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 920 933 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D10 Coding: 00060 Shop #: WSC 30011 WAUZZZ4BX2N104270 AUZ7Z0B2038679 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 962 258 D Component: Zentralverriegelung D35 Coding: 06721 Shop #: WSC 02325 7 Faults Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 00955 - Key 1 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent 00956 - Key 2 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent 01559 - Drivers Door 58-10 - Can't Lock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01559 - Drivers Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 919 887 E Component: BNS 4.2 H05 BNO 0007 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D07 Coding: 00040 Shop #: WSC 02325 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 G Component: concert II GRO 0007 Coding: 00011 Shop #: WSC 02325 No fault code found. Address 76 ------------------------------------------------------- Controller: 8Z0 919 283 Component: Parkingsyst. A6 RDW D08 Coding: 01106 Shop #: WSC 02325 No fault code found. End ------------------------------------------------------- LOGI BS Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) STATYCZNE Log (0 - 013) Log (1 - 001) Log (2 - 004) Log (3 - 014) Log (4 - 000) Log (5 - 003) Log (6 - 018) Log (7 - 007) DYNAMICZNE Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011)
Szymoonk Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 dzięki za odpowiedz, czyli z tego co wyczytałem trzeba ustawić kąt wtrysku z tych 0,0 ATDC w 004bs na 2 ATDC Jeszcze czy przepływka czasem nie domaga trochę ? Jak reszta logów
przemik Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Reszta OK. Ustaw statyczny kat wtrysku i wykasuj błędy. Filtr paliwa ile ma ?
Szymoonk Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 jak bede sie widział z wujem to zapytam. Czyli przepływka jest ok nic tam nie tnie dawek?? coś ociężały ten samochód się wydaję ---------- Post dopisany 08-05-2013 at 07:55 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 12:06 ---------- ustawiliśmy przy 87 stopniach silnika tak iż w grupie 004bs przy LATE jest 1,4-1,6 ATDC FILTR paliwa wymieniany był rok temu. ---------- Post dopisany 10-05-2013 at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2013 at 07:55 ---------- Witam. Po 2 dniach bez błędu coś trafiło auto i co chwila zmienia kąt wtrysku. Cały czas świeci błąd od esp i tylko na chwilę gaśnie, oczywiście jest błąd 550 Na wolnych obrotach w równych odstępach czasowych zmienia kąt wtrysku podobnie jak by się wykonywało log grupy 004bs LOGI 004 i 004bs Log (0 - 004) Log (1 - 004) pomocy!!
german81 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 sparawdz opornosc n108 bo z logów wynika ze cos z regulacja kata szwankuje .
Szymoonk Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 dzięki za odp. też tak obstawiam ale nigdzie nie mogę znaleźć jaką oporność powinien mieć ten zawór i wytrysk sterujący, Ktoś ma może takie dane? pozdrawiam i dzięki
przemik Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Bardziej to pasuje do powoli umierającego wtrysku sterujacego...
Szymoonk Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 A powiedz mi jak go można sprawdzić? tylko miernikiem i oporność ? ---------- Post dopisany at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany at 10:41 ---------- wtrysk sterujący zmierzony i ma 113 ohm czyli zdaje się że prawidłowy... Jak sprawdzić zawór n108?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się