mlodziak22 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Witam, mam spory wyciek z intercoolera, czy to oznacza kończąca się turbine?z autem nie mam żadnych problemów. Ojej Motul 5w40 zmieniam co 10tyś ok 300ml dolewam. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Jarek882 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Zdejmij tą rure i zobacz ile oleju sie wyleje jak wyleci kałuża to turbo się kończy jak tylko mgiełka to jest wszystko w porządku Może po prostu opaska jest zbyt luźno i wyleciało troche oleju ale sprawdź rure czy jest w niej dużo oleju
Kali S4 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 zajrzyj w dolot , ale wygląda na to że turbo puszcza oliwę
mlodziak22 Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 Dzięki, ale ktoś pisał że wymienił egr i w dolocie oluje już tyle nie było? Co wy na to? Co do opaski, dokrecalem ja, wy macie też wycieki?? Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 11:17 ---------- Poprzedni post napisany at 11:15 ---------- Ojej leci gdzieś od góry
Jarek882 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Może pokrywa zaworów Ci puszcza ? egr to najlepiej zaślepić bo troche drogi jest Też mam podobny wyciek tylko mniej urzygane
wojtekce Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Może pokrywa zaworów Ci puszcza ? egr to najlepiej zaślepić bo troche drogi jest Też mam podobny wyciek tylko mniej urzygane gdzie pokrywa zaworów w tym miejscu
Jarek882 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Mi jak leciało z pokrywy to miałem caly silnik zarzygany z góry do dołu a jak postawiłem samochód na asfalcie to kałuża oleju
mlodziak22 Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 Wyciek jest z egr na bank, kiedyś już wymienialem oring , puszcza bardziej olej. No ze 400zł nowy kosztuje i nie wiem czy go nie kupię. Tylko martwi mnie ten wyciek z intercoolera Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Jarek882 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 ile jest oleju w tej rurze ? najlepiej zdejmij wąż od turbiny ten co idzie to intercoolera i tam zobacz również
egon@ Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Kolego a jaki masz przelot na blacie? Ja obstawiam że to oliwa z odmy, nazbierało się trochę tego i dlatego się leje, trzeba założyć OCT i nie powinno być problemu.
mlodziak22 Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 tego ile ma nikt nie wie:decayed: nie mam żadnych problemów z turbo, kopceniem itp. Jak sprawdzić czy to nie turbo puszcza olej??? ---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ---------- OCT odpada, nie chce mieć żadnych butelek
Gość harry19-19 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 kolego najpierw zrób parametry turba , tam ma być 1 lub 1,3 jeżli jest więcej to jest dlatego taka przyczyna , jak kupiłem audi to coś mi dużo palił i też miałem przecieki z intercoolera ,sprawdziłem parametry i miałem więcej niż 1,3 , zmieniono na 1,3 i wymieniono uszczelki pod intercoolera i na wszelki wypadek kupiłem rurkę od turby a że nowy z aso kosztuje 800 zł to polecił mi mechanik żeby kupił ten za 300 zł o to link RURA WĄŻ INTERCOOLERA AUDI A4 A6 1.9TDI 8E0145834M (3153348432) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. a teraz jest okej a i przede wszystkim spadło spalanie o 2 litry mniej i jestem zadowolony
mlodziak22 Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 napisz jeszcze raz kolego o co Ci chodzi z tymi parametrami Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Gość harry19-19 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 napisz jeszcze raz kolego o co Ci chodzi z tymi parametrami Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 okej , zaczęło się od kupienia audi , no więc dużo palił mi w mieście a dokładnie 10,5l na 100km/h , a w trasie 8,2 na 100km/h , na dobry poczatek nie przejmowałem się z tym że dużo pali i jeżdziłem aż do momentu wywalenia uszczelki pod intercoolerem i przeciekał mi olej tak jak ty masz na zdjęciu , no więc pojechałem do mechanika zrobił paramentry pompowtryskiwaczy są okej , sprawdził turbo jakie ma ciśnienie to wyszło mi że mam 3,3 bara a ma być 1 lub 1,3 bar , jakiś gnojek zamiast kupić chipa to sobie podkręcił w turbie na większą moc i stąd było takie wysokie ciśnienie i dużo potrzebowało paliwa, to tak jakbym miał ponad 150 kucyków 2,5 tdi , zmieniono na 1,3 na miejsze ciśnienie i jest ok teraz mi pali w mieście do 8 litrów a w trasie wychodzi do 6l
Maestro_86 Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 harry19-19 czytam i czytam i ni hu hu nie wiem o co Ci chodzi. Jakie podkręcenie mocy w turbinie?? mlodziak22 tak jak koledzy piszą, zdejmuj dolot i patrz czy leje się olej z rury, dobrze jeszcze zdjąć wąż z dolotu turba, wirnik w łapy i wyczuwać czy jest luz.
peres112 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 harry19-19 czytam i czytam i ni hu hu nie wiem o co Ci chodzi. Jakie podkręcenie mocy w turbinie?? Chodzi pewnie o regulację długości sztangi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się