Labiel Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Tak jak w temacie. Przeprowadzam właśnie u siebie swapa i w związku z tym mam kilka pytań. Samych komponentów na razie nie zamierzam zmieniać - na razie ma po prostu chodzić. Z optymalizację przyjdzie czas. 1. Rozumiem że mapsensor pozostaje bez zmian i podłączam go tak jak wcześniej pod kolektor? 2. Po co są kable z LPG wpięte pod cewkę. W ADR miałem cewkę podwójną, teraz będą 4 osobne, czy kable te mam podpiąć pod jedną z cewek czy pod wszystkie? 3. Ciśnienie robocze na parowniku mam coś koło 1,2 bara, czy pozostaje bez zmian czy muszę je zwiększyć?
darko Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 1.tak jak było wcześniej 2.pod obojętnie którą + i - cewki 3.można na razie zostawić po montażu i kalibracji zobaczysz co wyjdzie i wtedy można będzie zwiększyć,nie wiadomo jaki masz reduktor i czy wystarczy do obsłużenia turbo i jaka jest listwa wtryskowa
Labiel Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 Listwa Apacz Rail czy jakoś tak. Reduktor zavolin niby do 150KM ale słyszałem opinie że jak jest czysty i sprawny to i 170KM potrafi obsłużyć. Niby jak gadałem z gazownikiem który zakładał mi instalację to całość powinna podołać, ewentualnie wyczyścić będzie trzeba reduktor. W każdym bądź razie na razie chodzi mi o złożenie całości i żeby to w miarę chodziło. Jak reduktor nie podoła przy maks bucie to z czasem będę myślał o jakimś lepszym zestawie wtryski-reduktor. ---------- Post dopisany 25-05-2013 at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany 12-05-2013 at 17:43 ---------- Małe sprostowanie odnośnie podłączenia kabli do cewki. Wcale to nie jest + i - cewki. Jeśli chodzi o + to chodziło o + po stacyjce ale co ważne , + musi zaraz zanikać po wyłączeniu zapłonu. W ADR tak było. W APU + jest podtrzymywany jeszcze przez jakąś minutę więc odpadało takie podłączenie. Drugi kable to kabel sygnałowy od cewki, sterowany co prawda masą ale nie chodziło o masę samą w sobie bo takowa w cewce też była. Podłączyłem wszystko na starych gratach i powiem wam że chodzi i to dobrze. W przyszłym tygodniu wybiorę się jeszcze do gazownika aby ocenił to swim okiem.
Labiel Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 Trochę odświeżam temat a raczej go kontynuuję. W sumie prawię rok przejeździłem na tym stupie i generalnie było ok. Przez pewien czas był problem z przełączaniem na PB ale po czyszczeniu parownika problem zniknął. Tak czy siak czuć delikatną różnicę w jeździe na pb i na lpg - reduktor pewnie nie ogarnia do końca. W sumie mógłbym podnieść mu może ciśnienie, ale zdecydowałem się na zakup nowego mocniejszego parownika z myślą chipie (kiedyś tam). Dodatkowo zamierzam go przenieść w inne miejsce - na podłużnicę pod kolektorem. W przyszły tydzień zamierzam rozpocząć prace. ---------- Post dopisany 30-07-2014 at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2014 at 13:38 ---------- Operacja przeprowadzona z sukcesem. Stary reduktor wywalony, nowy zamontowany pod kolektorem ssącym. Przykręcony jest do podpory pompy abs. Zrobiłem mu specjalny strzela, tak by solidnie się trzymał. Wymieniłem też wszystkie przewody gumowe związane z LPG. Co zauważyłem, mimo iż stare przewody nie wykazywały żadnych nieszczelności - psikając sprawdzaczem na wszystkie nieszczelności nic nie wychwycił to jednak otwierając maskę po dłuższej jeździ było delikatnie czuć zapach LPG. Czyli jakieś mikro nieszczelności musiały być. Teraz zero zapachów. W planach mam jeszcze zrobienie jakiejś przesłonki z przodu reduktora, tak aby podczas zimy nie leciało na niego zimne powietrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się