Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


karlik85

Rekomendowane odpowiedzi

temperatura silnika - lekko niedogrzany - termostat swiruje albo lepiej dogrzej wózek :)

statyczny kąt wtrysku - do regulacji

EGR - wyglada OK - dla pewnosci powtorzyłbym pomiar 003 stat - wykonac przegazowke przed zalogowaniem

dawki korekcyjne - wskazuja na 300 - 350 tysi przebiegu

probe dynamiczną trzeba bedzie powtorzyc - brak pełnej łychy - pedał akceleratora nie byl wcisniety do podłogi

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawki korekcyjne - wskazuja na 300 - 350 tysi przebiegu

przesadzasz kolego ... i to grubo ... :wink4:

wrozenie przebiegu na podstawie korekcji odstawilbym na polke ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrozenie przebiegu na podstawie korekcji odstawilbym na polke

... odstawilem... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co przepływka do czyszczeniea?

najpierw to wyjmij dywanik spod pedalu gazu :naughty: i zrob dynamiczne ponownie ... [ma byc pelna lucha]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezarka - nie dosc ze ospale zapodaje to cisnienie to ma lekko przycinajace sie kierownice... ma to wpływ na odczyty w 003 dyn co z koleji sie przeklada na obcinanie szprycy w calym uzytecznym zakresie obrotów.

Rozruszaj sztange kluczem z duzą iloscią WD40, a nastepnie przepałuj auto po autostradzie.

Jesli masz katalizator - proponuje go wyciąc.

Po wykonaniu tych czynnosci zaprezentuj nam ponownie : 011 dyn, 003 dyn, 008 dyn oraz 010 dyn i 011 Basic Settings

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka tnie dawke paliwa, musisz ją wyczyścić a jak nie pomoże to wymienić. Masz bardzo niestabilne ciśnienie doladowania powodem mogą być przycinające się kierownice w turbo lub uszkodzony N75. Stawiam że to kierownice dlatego turbo do rozebrania i wyczyszczenia. Rozrusznie sztangi pomoże tylko na chwile więc lepiej od razu rozebrać i wyczyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka tnie dawke paliwa, musisz ją wyczyścić a jak nie pomoże to wymienić.

tyle w temacie ... [po czyszczeniu zloguj ponownie]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo malo pompuje. przeplywomierz malo pokaze....

...ja bym sie skupil na tym zeby doprowadzic cisnienie w turbinie do porzadku.... ew. mozna wymienic filtr powietrza.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo malo pompuje. przeplywomierz malo pokaze....

Przemus .. przestudiuj jeszcze raz 010/011 i porownaj z 008 ... nawet jak turbo laduje ponad norme to gnoju jest delikatnie za malo ... :wink4:

poza tym niedobory tlenu na poziomie 30-50 mbar nie powinny miec wplywu na dawkowanie gnoju ...

ja bym pojedzil ostrzej autem zeby turbo zaczelo lepiej pracowac,wyjebal kata i przeczyscil lmm ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemus .. przestudiuj jeszcze raz 010/011 i porownaj z 008 ... nawet jak turbo laduje ponad norme to gnoju jest delikatnie za malo

przekonałes mnie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...