george17w Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 witam, miałem do wymiany wahacze górne przednie,(na pozostałych żadnych luzów nie wykryto) wymieniłem również tuleje na bananach i końcówki drążków po wymianie ustawiono zbieżność jednak ciągle występują następujące objawy: 1. stukanie na dołkach 2. przy energicznym ruszaniu kierownicą prawo-lewo słychać stukanie 3. przy skręconych na maxa kołach słychać pisk (pompa wspomagania?) 4. samochód niepewnie się prowadzi-mam wrażenie że w każdej chwili przeskoczy na sąsiedni pas-ciągle trzeba kontrować kierownicą czy ktoś przerabiał już podobny problem? mechanik powiedział że może to być przekładnia jednak w tym modelu nie ma dostępu żeby sprawdzić w jakim jest stanie jednakże wycieków nie stwierdził -czy ktoś mógłby polecić dobry warsztat w Lublinie i okolicach gdzie specjalizują się w układach kierowniczych i zawieszenia, a jeszcze lepiej gdyby zajmowali się tylko samochodami marki audi i mieli opanowane te samochody do perfekcji i potrafili by zdiagnozować usterke bo nie chce wymieniać maglownicy w ciemno -może ktoś polecić sprawdzoną, dobrą firmę zajmującą się regeneracją i wymianą przekładni kierowniczych w samochodach audi? koledzy pomóżcie
wijar Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Hej, znalazłeś jakiś sprawdzony warsztat w Lbn. Okazuje się , iż muszę swój magiel też regenerować. Pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się