Lolo-Krk Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Witam, mam pewien problem,od ok 2 tygodni śmigam na felgach 8x18 et45 z oponkami 215/40,i wszystko było cacy, a od jakiś 5 dni zaczął strasznie hałasować układ kierowniczy,dziwne stuki,trzaski w zakrętach a nawet zdarza się i na prostych. Dodam że wspomaganie stało sie ciut gorsze. Czego może być to przyczyną? co muszę zrobić? od czego zacząć?
Dejzor Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 1. Sprawdź płyn w zbiorniczku od wspomagania może go nie ma i pompa ci hałasuje. 2. Obadaj stan wahaczy i drążków (wizualnie jak masz mozliwosc, a najlepiej jedz na szarpaki) choc to zwiazku ze słabszym wspomaganiem by nie miało. Może też być ewentualnie kolumna kierownicza juz rozwalona, ale to ubywało by ci płynu. I na koniec... Może trywialna sprawa, ale sprawdź czy masz dobrze dokręcone koła... Ja ostatnio zmieniałem amory i nie wiem jakim cudem to sie stało ale okazało sie ze mialem nie dokrecone sruby w prawym kole... Szukalem przyczyny w wybitych wahaczach, a problem okazał sie trywialny. PS. Przegub ci czasem nie terkocze?
Lolo-Krk Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 co do tego co napisałeś,wykluczyłem wszystko,1.przeguby nowe od miesiąca,2. zawiecha (gwint) nowa założona w kwietniu,3 śruby sprawdzone itd pojechałem na trzepaczkę itd i warsztatu jak się okazało 2 dolne wachacze do wymiany:( ale dzieki za porady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się