Jaco90 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 A na obecna chwile w miarę gwint albo kit to jakie koszta? Szykuje mi się malowanie dokładek zderzaków itd oraz przyciemnianie szyb więc zawieszenie ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Trzeba szukać i może coś sie trafi , ja swojego Vogtlanda kupiłem za 600 , gwint w ładnym stanie , suchy nie wylany , sprężyny nie pordzewiałe , Podobno nie jeździło wcześniej po polskich drogach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco90 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 To jednak kupie te 18stki , najwyżej przez rok będzie koza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Ja też jakiś czas jeździłem bez gwintu na 18 tyle że u mnie było 1BE więc tak bardzo sie nie rzucało w oczy , nawet nie planowałem gwintu ale padły tylne amory i akurat trafił sie gwint , zdjęcie w mojej sygnaturze jest na 18 i 1BE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się