mikegolf Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Witajcie, przed chwilą w czasie jazdy (kilometr od domu) zgasł mi silnik, po chwili analizy okazało się że obroty do ok 1500 są stabilne, potem obrotomierz zaczyna gwałtownie skakać o ok.100-200 obrotów. Jak w tym momencie puścić gaz, silnik gaśnie. Dojechałem do domu na obrotach < 1500, ale po chwili jazdy zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych. Co to może być? pozdrawiam!
Bartollo Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Podepnij VAG'a i zobacz jakie błędy wypluje
mikegolf Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 Na VAGu wyszło, że to czujnik obrotów niedomaga. Problem po raz pierwszy wystąpił zaraz po zmianie oleju (teoretycznie na ten sam który był, ale poprzedni olej lał poprzedni właściciel, więc gwarancji nie mam) - czy to może mieć jakiś związek?
Bartollo Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Olej nie ma nic do tego Jakiś dokładny opis by się przydał czy to byl błąd 513 ?? czy jakiś inny? Ale na 99% albo przetarty przewód albo walnięty czujnik:)
mikegolf Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zapomniałem napisać - jeśli ktoś byłby zainteresowany - kolega Bartollo miałracje, przetarty przewód I walnięty czujnik chyba cewka bo rezystancja zupełnie niekatalogowa..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się