marcelinho 1 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 czy ktoś może coś ciekawego powiedzieć na ten temat zanim się gdzieś wybiorę do "mądrych"?myślałem że jest do czyszczenia ale wieczorem się obudziła ładnie przykopciła a w dzień nawet dymka nie puści.aha .a zaznaczam że jeżdże bez klimy bo jest nie nabita.strach mnie ogarnia co jak już będzie się załączać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Masz coolera na wykończeniu najprawdopodobniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 W gorące dni to jest normalne że auto jest słabsze,bo jest mało tlenu w powietrzu i powietrze jest bardzo rzadkie jeśli można to tak określić a seryjny IC nie wyrabia więc dlatego montuje się większy IC żeby więcej zimnego powietrza trafiało do kolektora ssącego a co za tym idzie:zimniejsze powietrze=wieksza moc więc się nie martw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 no ok ale mnie to przejmuje bo nie wyobrażam sobie w ciągu dnia jeździć sdi a w nocy tdi .cooler był zmieniany dwa lata temu na zamiennik z all.jak można inaczej potwierdzić że to dobra diagnoza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 marcelinho ale co tu chcesz potwierdzać? praw fizyki nikt nie oszuka,weź pomyśl logicznie a wtedy sam sobie odpowiesz na pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 sprawdz działanie czujnika w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 nie jest mozliwe zeby zauwazyc szcegolna roznice w mocy w zimny a upalny dzien, chyba ze na hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Ale to fakt że w lato podczas upałów auta sie słabiej sie zbierają i nic na to sie nie poradzi , można jeszcze zaślepić EGR żeby gorące spaliny nie dostawały sie do silnika i założyć FMIC . Co do klimy to przy ostrzejszym starcie to i tak sama sie wyłącza , żeby nie obciążać silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 problemem okazał się zasyfiony przeplywomierz.lata Niunia jak dzika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się