marcin9962 0 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 witam, jestem na etapie wymiany filtra paliwa w dieslu 1.9 TDI AJM ale poległem, znalazłem rysunek w ETKA ale nadal nie mogę tego ogarnąć a nie chce zerwać śruby... jakieś propozycję co i jak ? trzeba mocniej zerwać śrubę czy jak ? oto zrzut z ETKA http://www.fotoszok.pl/show.php/1585837_filtr-paliwa.png.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daffy 0 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ja u siebie odkręciłem normalnie bez żadnego zrywania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapete 0 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Żadnej filozofii tu nie ma. Klucz imbusowy 13 jeżeli mnie pamięć nie myli. Odkręcasz, odsuwasz cały wierzch z wężykami na bok. Odkręcasz mocowanie filtra, wyjmujesz do góry. Wkładasz nowy filtr, zalewasz, skręcasz i po 7 minutach odjeżdżasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu10 3 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 dokładnie jak kolega kapete napisał, żadnej filozofii, bez rozłączania wężyków czy czegokolowiek, a kluczyk imbusowy na pewno 13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się