Skocz do zawartości
IGNOROWANY

N75 i N18 zamiana na inne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zawór N75 1H0906627A i N18 1H0906627. Z tego co zauważyłem różnice w necie na zdjęciach to kolor główki i średnica rurki wewnątrz główki która idzie na jeden z króćców.

W N75 jest większa średnica tej rureczki w N18 mniejsza co ma wpływ na szybkość podnoszenia gruszki. Więc tutaj zamiana do sprawdzenia lub tymczasowo wchodzi w grę.

A jak to wygląda jak bym chciał założyć 1J0906627A różnica ponoć jest we wtyczce – bardziej okrągła niż w wersji H prostokątna. I Oczywiście jest tańszy o 130zł

Czy zamiana wchodzi w grę: z 1H0906627A na 1J0906627A Czy budowa wewnątrz jest taka sama tych zaworów i pozostaje tylko przerobienie wtyczki?

Opublikowano

Wtyczkę zawsze możesz sobie kupić ASO by nie kombinować ..Ale czy to warto?:eusathink:

Opublikowano
A nie możesz na nich jeździć?

Mogę ale ja mam wrażenie że lepiej by wstawało turbo na typowym z białą główką. Podciśnienie gruszki szybciej by działało bo średnica wewnątrz tej rurki jest większa. Ale to może być teoria. Jednak niemiecki konstruktor dał po coś inny zawór na gruszce

Opublikowano
Jednak niemiecki konstruktor dał po coś inny zawór na gruszce

Zdecydowanie zgadzam się z Twoją wypowiedzią ...

Dodam że i wytrzymałość jest na pewno większa N75 niż n18 .Ten zawór prawie non stop pracuje w przeciwieństwie do N18

Gdy by tak nie było to zastosował by jeden typ zaworu N

Opublikowano

więc wiemy że raczej użyć 1H0906627A.

Pytanie czy jest taki sam jak 1J0906627A z różniąca się tylko wtyczką?

Opublikowano

Pytanie czy jest taki sam jak 1J0906627A z różniąca się tylko wtyczką?

Podobno jest to to samo ale ja głowy nie dam :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...