Skocz do zawartości
IGNOROWANY

podnieść auto


WaleryzMoldawii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkih forumistow! z gory przepraszam za to jak pisze w enzyku polskem, - estem z Moldawii, nestety nie znalazlem odpowedz na swoe pytanie u nas... wiec zwracam sie do Was z prośbą o pomoc...

wszyscy interesuja sie obnizeniem swoih aut, natomiast ja estem perwszy kto hce swoe auto podnieść (u nas nie ma drog, sa kierunki), wiec z takim zawieszeniem jak teraz est katastrofa. Chce podniesc o jakies + 30mm co mam zrobic, co trzeba wymienic i na co wymienic. prosze o pomoc.

Moja nalepka

~8walgNu1.jpg

WR przód mam 7, tyl 6. Powiedzicie to wystarczy wymienic tylko sprezyny czy amory tez trzeba? jak sie robi przekaldke z 1 be na 1 ba? jakego producenta sprezyny sa dobre? KYB to est dobra firma? Czi wystarcze, moze, kupic uzywki z auta podobnego jak u mne? z takim silnikem i skrzynia, ale z nalepka 1ba.

dzekue.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz zawieszenie 1BE czyli fabrycznie obniżone o 20mm, wystarczy włożyć 1BA czyli fabrycznie standardowe (amortyzatory + sprężyny) powinieneś bez problemu takie znaleźć ponieważ wszyscy przechodzą na obniżone więc się standardowych wyzbywają...

tu masz wszystko:

http://www.a4-klub.pl/archiwum/rozne/SiA.pdf

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-nastawienia-zawieszenia-a4-b6-2001-2004-sedan-avant-195243/

Zawieszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzekue za szybka odpowedz. Jaka est ruznica medzy 1BA a 1BR? na podztawie tabliczki podanej wyzej wynika ze sprezyny sa ednakowe, ale roznica w wysokosci ma byc + 13 mm. Z czego to sie zrobie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby 1BR to było komfortowe zawieszenie ale do quattro?

Nie jestem pewien więc jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hiba nie, wedlug tej strony

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-nastawienia-zawieszenia-a4-b6-2001-2004-sedan-avant-195243/

to 1BR = komfortowy układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni ( podniesiony o 13 mm w stosunku do 1BA)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak myszle, no i w Polsce nie znajdze 1BR, u was nie ma drog dla takego zaweszenia. jak wybrac amortizatory i sprenzyny na podstawe zdencz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne aby było od takiej samej wersji czyli sedan i 1.9 TDI. Wtedy auto na pewno równo siądzie. O to musisz pytać sprzedawcę z jakiej wersji jest zawieszenie. Dla pewności można sprawdzić kategorie wagowe.

http://www.a4-klub.pl/archiwum/rozne/SiA.pdf

Do B6 pasuje też zawieszenie z B7.

Ja w swoim Avancie tak samo przerabiałem z obniżonego s-line na standard i założyłem od B7 2.0 TDI. Jest idealnie.

Daj ogłoszenie w dziale kupię /zamienię, na pewno ktoś odpisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jasne ze z takiego auta jak u mne. Hodzi o tem zeby amorty ze sprengami byli sprawne, w miare zuzyte, aby rowno sadlo, ednakowo, na obedwe strony. Nikt nie wie ile im zostalo przeehac. Na zdeczah tego nie widac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walery Ty chyba zapytales mnie na allegro ? u mnie na 1 BA kategoria wagowa byla na przod 9 i tyl 10, auto na alufelgach 17 calowych było typowym allroadem :wink: w razie czego odsyłam na mój temat z autem, rzuc okiem a w razie czego pisz na priv chetnie sprzedam

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-73/b6-awx-czarna-ori-b6-219994/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...