dawid97531 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Witam postanowilem zmienic swoje sprzeglo gdyz moj dwumas siadal . Auto jest wystrojone na 220km i 310nm , dodam ze stare sprzeglo nie slizgalo sie ale dwumas drzal gdy przyspieszalem z niskich obrotow . Kupilem kpl sprzeglo sasch na jednomasie auto przy ruszaniu drzalo nie mozliwie, do 2tys. obrotow wydobywal sie dziwny dzwiek kupilem kolejny zestaw jednakrze na dwumasie z zwzmocniona tarcza i dociskiem . .Objawy sa podobne lecz troche mniej odczuwalne przypuszczam ze przez to ze dwumas przyjmuje sporo drgan na siebie , sprzeglo nie klei, przy ostrym przyspieszaniu nie czuc duzego uslizgu ale mocno smierdzi przypalonym sprzeglem . Wydalem juz na to bardzo duzo kasy i juz nie mam sily co obstawiacie czy pompka sprzegla moze miec wplyw na te drgania? Auto to a4 b6 1.8t avj 220km 310nm sprzeglo ddam ze nie chce wyciagac z tego wiecej niz 280km . Prosze o pomoc.
wampir Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Ja u siebie mam dwumas SACHS i sprzęgło AMB/BFB/BEX marki LUK Numer: 623 1157 00 SPRZĘGŁO LUK AUDI A4 A6 C5 VW PASSAT B5 1.9 TDI (3243335618) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Na k03s z doładowaniem ok 1.25 bara daje radę a auto wazy 1700kg z Qattro. Jakie masz u siebie doładowanie? Masz jakies logi?
dawid97531 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 Nie mam logow , doladowanie jest w granicy 0.9 bara
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się