Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana serii na 320/288


wojthass

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z racje tego ze seryjne tarcze i klocki do wymiany, trzeba wrzucić coś lepszego no i zdecydowałem się na 320/288.

Czy cena takiego zestawu jak i sam zestaw jest ok? Plus do tego nowe klocki.

AUDI A4 8E ZACISKI JARZMATARCZE KLOCKI 320/288 P/T (3274006804) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Na forum nic nie widziałem a ta aukcja wisi już długo więc to żadna okazja raczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz po temacie :polew:

A tak dla Twojej wiedzy to oferta jest tzn była bardzo dobra.

Tylko gosc zle ja zatytulował na allegri i dlstego tak dlugo wisiała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz lukac po tematach kto zrobic swapa hebli... nauczka na przyszłosc e lepiej wrzucic samo foto bez akcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwowałem ją od samego początku, cena systematycznie spadała i końcowa oferta była bardzo dobra.

Kolego jak chcesz coś kupić to nie chwal się tym na tak licznym forum, szczególnie że cena była zachęcająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info poszlo do mnie ale ja tego nie kupilem

Bo bylo by to sk***ysynstwo.

Poza tym ja nie sprzedaje na uzywanych tarczach i klockach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz lepiej jak to 345/300 się spisuje w porównaniu do 320/288

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Definitywnie BEZ PORÓWNANIA!!! Zaciski 6cio tłoczkowe i tarcze 345mm to juz była mega różnica, mimo, że zestawik nie był jeszcze dotarty, następnie wymieniłem tył na 300mm went. i pojechałem wymienić płyn - jakąś tam maszynką ATE pod cisnieniem 1bara i powiem, ze hebelki są mega czułe, mega ostre i juz łeb urywa, a co dopiero gdy wsio sie w pełni dotrze.

Ogólnie ZDECYDOWANIE POLECAM, na 1000% warto.

P.S. Był jedynie mały problem z osłonami tarcz hamulcowych przód, bo podczas skręcania wszystkiego cos gdzies sie nieco podgięło i szorowało o tarcze, no i musiałem koło zdejmować żeby pokrętośrubem poodginac co nieco, a z dołu jest na prawde mega mała przerwa pomiędzy tarczą a osłoną, swoją drogąm ciekawe czy jest jakas inna osłona, która psuje p&p i wtedy teoretycznie może nie byłoby problemu obcierania... no ale człowiek sie uczy na błędach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...