Vego Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 panowie mam taki problem jade sobie powoli 110km mijam sobie jakiegos zolwika na drodze z takimi srednimi koleinami mam alu 17 kapcie 225 no i co i mnie prowadzi po drodze .... przy wyprzedaniu rozumiem szerokie oponki oki moze troche poprowadzic .. ale dobra jade sobie tez powoli gdzies z taka predkoscia jak wczesniej ta sama droga i co i tez mnie prowadzi dzis sie wkor... bo nie lubie tak jak rzuca jak kota po bimbrze... na przegladzie 4 mies temu diagnosta powiedzial ze mam do wymiany prawy banan i prosty ale dzis podnosze samochod do gory bylem u mechanikow znajomych i nic zero luzow na wachaczach na tych glowkach wszystko sztywne tuleje gumowe w wachaczach w b. db stanie koncowki drazkow wymienilem luzow brak nie wiem co moze byc jak jade to kierownicy nie mam typowo sztywnej tylko taka luzna jak u kumpla a6 jezdzilem to ma sztywna ze czuc opor na kierownicy a u mnie jest kierownica luzna co moze byc maglownica ? jak myslicie prosze o podpowiedzi z gory dzieki pozdr
cougarr2 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 u mnie był amorek tylny do wymiany, mimo że na przeglądzie mówił - amorki OK. woziło mnie tak z 3 miechy (kuź......... w zimie) aż amorek wywaliło całkiem i pociekł możliwe że to wyrobione tuleje na tylnej belce czy jakoś tak ( też takie diagnozy były) mnie rzucało nawet przy 30 km/h na studzienkach ogólnie wątek poruszany na forum
Vego Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 a czy tuleje gumowe w bananch moga byc przyczyna tego ?
dobis1 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 mogą to być tuleje na tylnej belce...jak są zużyte to na koleinach masz efekt że masz skrętną tylną oś i auto ucieka na koleinach (ja miałem tak u siebie)
dobis1 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 a te tuleje w bananach ? jeśli są wyklepane to też może być przyczyna...każda zużyta tuleja będzie powodowała że koło będzie samo się prowadziło...musisz wszystko dobrze sprawdzić i zdiagnozować co ma winę...
dobis1 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 a jak sprawdzic te tuleje? można założyć na śrubę od koła klucz z przedłużką i dokręcać tzn ruszać w stronę dokręcania i jeśli wzrokowo koło pracuje tył przód to raczej do wymiany. Ale normalnie powinno się zdjąć koło łyżkę w rękę i naginać belkę aby tuleja pracowała i będzie widać.....U mnie np wzrokowo było widać że jest tuleja wybita...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się