marek.cym 0 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 moje auto to audi a4 b5 z 1996 roku 1.9tdi 110 km. czy mógłby mi ktoś powiedzieć co to za czujnik i gdzie powinien być? bo u mnie wisi pod chłodnicą. wstawiam foto oraz kolejne pytanie dokąd idzie ten mały wężyk miedzy dwoma większymi wężami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 1) czujnik temperatury zewnetrznej powinien byc umocowany miedzy chlodnica a zderzakiemv czesto peka mocowanie albo mechanik przy rozbieraniu przodu prawie nigdy nie wlozy go tam gdzie byc powinien:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.cym 0 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 ok to jedno wiem tylko że u mnie nie ma nigdzie w aucie wskaźnika temperatury;d ale dzięki a ten wężyk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix0907 1 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Może jest po to ten czujnik żeby Ci w climatroniku temp zewn pokazywać, jak odpowiedni kod ustawisz a wężyk to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 w liczniku nie pokazuje ci temperatury zew???? zrob foto licznika:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.cym 0 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 nie pokazuje;] jest okienko ale jak miałem wyjęte licznik to nic za tym okienkiem nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Jest to wężyk podciśnienia od sterowania klapą powietrza - otwiera dopływ świeżego powietrza do wnętrza pojazdu lub go zamyka (obieg wewnętrzny powietrza). Zauważ, że na wężu idącym od pompy podciśnienia przy silniku do serwa hamulców (przy samej grodzi komory silnika) masz dwa króćce na wężyki - z jednego króćca wychodzi wężyk od sterowania elektrozaworami N75 (od sterowania turbo) i N18 (od sterowania zaworem EGR) a drugi idzie właśnie pomiędzy tymi wężami do wnętrza kabiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.cym 0 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Sztomel a czy możliwe byłoby żeby przy dodawaniu gazu to przez ten wężyk było by słychać syczenie powietrza? być może lekko wyciągnięty ten właśnie węzyk? co na ten temat? dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Owszem, jeśli będzie nieszczelność na tym wężyku podciśnienia to będziesz słyszał syczenie powietrza. Wężyk musi być szczelny i żadnego syczenia nie powinieneś słyszeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.cym 0 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 o to już pewnie wiem co mi syczy. a czy mógłbyś bardziej sprecyzować gdzie jest ten wężyk podłączony? pewnie gdzieś w pod pulpitem tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Nie mam Audi więc nie wiem czy siłownik sterowania klapą świeżego/wewnętrznego powietrza, do którego idzie ten wężyk znajduje się wewnątrz rynny podszybia czy już wewnątrz pod deską rozdzielczą ale sądzę, że jednak pod deską rozdzielczą. W każdym razie klapa zamykająca dopływ świeżego powietrza do wnętrza samochodu znajduje się pod wkładem filtra przeciwpyłkowego (kabinowego) a przed wentylatorem dmuchawy. ---------- Post dopisany at 08:00 ---------- Poprzedni post napisany at 07:50 ---------- Tu masz widok na przykładzie Transportera T4 (niestety z Audi takim nie dysponuję). Nr 1 to jest właśnie siłownik podciśnieniowy sterujący położeniem klapy powietrza i ten zawór dwudrożny nr 3 też będzie u Ciebie : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.cym 0 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 zawór znalazłem. znajduje sie pod nogami pasażera. natomiast wężyk ten jest jeszcze uprzednio łączony za całym układem ogrzewania i przewietrzania. miałem rozebrane całą deskę rozdzielczą az to znalazłem i miałem cały dzień zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zedytuj to foto np. w programie Paint i zaznacz ten wężyk np. strzałką dla potomnych bo na fotce trudno się domyślić gdzie on biegnie (zwłaszcza dla nieobeznanych). I kwestia odpowiedzi czy faktycznie był on nieszczelny czy też coś innego powodowało to syczenie itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek.cym 0 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 w moim przypadku nadal coś syczy. wężyk był trochę poluzowany ale to nie było to. może po prostu jestem trochę przewrażliwiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Przed grodzią, w komorze silnika na weżu idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców są dwa króćce (wyjścia) - zaślep ten który idzie do kabiny i wtedy sprawdź czy nadal słyszysz syczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się